یاری های مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی 25 درصد رشد داشته است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله آسوده صبح یکشنبه در جلسه آنالیز یاری های مردمی به محرومان اظهار کرد:علیرغم مسائل اقتصادی که در کشور وجود دارد ولی در مجموع این نهاد در استان شرایط مطلوبی داشته و در زمینه خدمت رسانی عملکرد خوبی دارد.

یاری های مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی 25 درصد رشد داشته است

وی اضافه نمود:در حال حاضر صف پرداخت وام کارگشایی و ضروری صفر است و از طرفی به چهار هزار خانواده بیماران صعب العلاج که از مسائل گرانی دارو رنج می برند به منظور تأمین هزینه های درمانی یاری مضاعف شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:در زمینه جهیزیه نیز مددجوی پشت نوبت نداریم و همچنین در زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند و مواردی که به دلیل فقر اقتصادی موجب ترک تحصیل شده اند، اقدامات لازم برای تأمین هزینه ها اجرا شده است.

وی گفت: در هفت ماهه ماهه امسال 20 هزار خانواده نیازمند شناسایی و تحت حمایت قرار گرفته اند و در حال حاضر پشت نوبتی برای ورود به چرخه حمایت نداریم و کسانی که شرایط ورود را داشته باشند، پس از شناسایی بلافاصله تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

آسوده تاکید نمود:در حوزه اشتغال نیز بر اساس تبصره 16قانون بودجه امسال در شهرستان های استان بیش از 60 درصد جذب اعتبار داشته ایم و در زمینه اشتغال روستایی نیز با توجه به برخی از موارد بانکی درصد تحقق اعتبارات محدود است که امیدواریم در این خصوص با مشارکت بانک های عامل و پیگیری استانداری و دبیرخانه اداره کار استان و سایر دستگاه های مرتبط شرایط اشتغال روستایی به وضعیت مطلوبی برسد و متقاضیان در این خصوص باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی اعلام کرد:از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مشارکت های مردمی شامل پرداخت زکات، صدقات، مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و در حوزه مسکن 25 درصد رشد داشته که با توجه به نامناسب بودن شرایط اقتصادی نشان دهنده این است که خوشبختانه مردم همچنان پای کار هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 553

به "یاری های مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی 25 درصد رشد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی 25 درصد رشد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید