کشور اندونزی آماده همکاری با تجار قزوینی است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سفیر اندونزی گفت: استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی، نساجی و دارو دارد که کشور اندونزی آماده همکاری و اجرای طرح های مشترک با استان قزوین است.

کشور اندونزی آماده همکاری با تجار قزوینی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، اوکتاوین علیمودین سفیر اندونزی در ایران ظهر امروز با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار و در خصوص افزایش تعاملات بین قزوین و اندونزی گفت وگو کردند.

سفیر اندونزی در این دیدار گفت: کشور ایران در بین کشورهای مسلمان دنیا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که همین امر سبب علاقه مندی مسئولان و تجار برای همکاری با ایرانیان می گردد.

وی بیان نمود: اجرای برنامه های عملیاتی مشترک با تجار و بازرگانان ایرانی در دستور کار بوده و به همین دلیل به استان های مختلف کشور ایران سفر نموده و با ظرفیت های آنها آشنا شده ایم.

اوکتاوین علیمودین توضیح داد: در سفر به استان قزوین از شهرک صنعتی و واحد صنعتی بزرگ حوزه چوب بازدید کردیم که ظرفیت ویژه استان قزوین در بستر مطلوب سرمایه گذاری را نشان می دهد.

سفیر اندونزی در ایران گفت: استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی، نساجی و دارو دارد که کشور اندونزی آماده همکاری و اجرای طرح های مشترک با استان قزوین است.

وی از سفر هیئت تجاری از کشور اندونزی به استان قزوین جهت آنالیز و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در آینده نزدیک اطلاع داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2392

به "کشور اندونزی آماده همکاری با تجار قزوینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور اندونزی آماده همکاری با تجار قزوینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید