کشف 881 میلیارد کالای احتکاری

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت مالی ناجا از اجرای سومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالا و دستگیری 138 محتکر و کشف 881 میلیارد ریال کالای احتکاری در سراسر کشور اطلاع داد.

کشف 881 میلیارد کالای احتکاری

به گزارش سایت پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در شرایط خاص جامعه که سودجویان و محتکران شرایط عرضه و تقاضای بازار را به هم می ریزند و به وسیله افزایش قیمت ها و ایجاد مسائل مردم در دسترسی به کالاهای اساسی و ارزاق عمومی زندگی را بر مردم سخت می نمایند، پلیس امنیت مالی برای مقابله و مبارزه با گرانفروشی و احتکار کالاهای اساسی و مورد احتیاج جامعه، سومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی را به مدت 72 ساعت در نیمه اول آبان ماه 99 در سراسر کشور اجرا کرد.

وی اضافه نمود: کارآگاهان پلیس امنیت مالی با مطالعات و تحقیقات از قبل اجرا شده نسبت به آنالیز اسنادی مبدأ و مقصد کالاها و شناسایی مراکز پخش و توزیع و نگهداری کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم اقدام و پس از هماهنگی های قضائی از این مراکز بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا توضیح داد: در بازدید از انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی و ارزاق عمومی انبارهای متخلف شناسایی و مقدار 6 هزار و 536 تن انواع کالای اساسی و ارزاق عمومی از قبیل آرد، برنج، انواع حبوبات، روغن خوراکی و ... به همراه یک میلیون و 356 عدد انواع دارو و انواع لوازم یدکی خودرو کشف و انبارهای مذکور پلمب شد.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 881 میلیارد ریال برآورد نموده اند، گفت: در این رابطه 138 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از مردم و صنوف مختلف در همکاری خوب و به موقع با پلیس از هموطنان و اصناف مختلف خواست برای دستیابی و حفظ امنیت و ثبات مالی و اقتصاد پویا، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مالی غیرقانونی موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5479

به "کشف 881 میلیارد کالای احتکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 881 میلیارد کالای احتکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید