کاهش هزینه های جانبی سازمان ها با استفاده از اَپ های بومی

به گزارش نوای پرنده پارسی، تبلت و گوشی های هوشمند مانند هر کامپیوتری دارای نرم افزارهای مختلفی هستند. در بازار نرم افزارهای دستگاه های قابل حمل، لغت اپلیکیشن یا به اختصار App بیشتر از لغت نرم افزار جا افتاده است و این لغت دقیقاً به معنی نرم افزار کاربردی است.

کاهش هزینه های جانبی سازمان ها با استفاده از اَپ های بومی

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان که در زمینه ICT و مشاوره سامانه های نرم افزاری فعال است، اپ های موبایل را به صورت بومی طراحی می نماید.

اعظم منشگر اضافه کرد: به یاری این برنامه ها، امکان دسترسی به کاراکترهایی همچون برگزاری مزایده ها به صورت اینترنتی، انجام ارزیابی های کیفی به صورت الکترونیکی، ماژول های پروژه های اهدایی از شرکت های گاز و توزیع برق نیز فراهم است.

وی ادامه داد: محصولات در ابتدا برنامه نویسی شده است. البته هر محصولی دارای نمونه های خارجی و داخلی است، اما طراحی محصولات با توجه به جزییات و درخواست مشتریان بومی سازی می گردد، همچنین به دلیل اینکه در ایران حق حق نشر نیست، امکان سوء استفاده از محصولات فراهم است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اضافه کرد: در حال حاضر سامانه های مختلف شامل سامانه پیمانکاران، تامین کنندگان، استعلام، مدیریت ارزیابی، نیروی انسانی وحقوق دستمزد در دسترس است. با توجه به برنامه های آینده این شرکت برای سایر سازمان های مرتبط، دسترسی به بازارهای جدید جزء برنامه های شرکت است.

منشگر اظهار کرد: عدم محدودیت زمان ومکان، اطلاع رسانی شفاف و سریع، وجود درگاه الکترونیکی برای ارتباط متقاضی با مدیریت شرکت، پرداخت هزینه های مرتبط به صورت الکترونیک، کاهش هزینه های سازمانی و پشتیبانی بهتر و کاهش هزینه های جانبی از مزایای این محصولات است.

وی در ارتباط با کاهش هزینه های جانبی سازمان ها به یاری این اپ ها، گفت: هنگامی که امور شرکت ها به صورت اینترنتی انجام می گردد، از بروکراسی اداری جلوگیری و موجب افزایش سرعت انجام کارها می گردد. علاوه براین توان الکترونیکی شامل مدیریت آنلاین برای دستیابی افراد به سایت و مدیریت از راه دور از دیگر کاربردهای جانبی این محصولات است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت:استفاده از اپ های موبایل نسبت به سایر دستگاه های الکتریکی بیشتر است و دسترسی افراد به برنامه ها در موبایل آسان و سریع انجام می گردد. بنابراین با استفاده از این اپ ها احتیاج به وجود رایانه و لپ تاپ ها وجود ندارد و می توان از این برنامه ها به راحتی در هر زمان و مکان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگاران، این شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سال 83 فعالیت خود را در زمینه فراوری نرم افزارهای وب بیس شروع نموده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 752

به "کاهش هزینه های جانبی سازمان ها با استفاده از اَپ های بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش هزینه های جانبی سازمان ها با استفاده از اَپ های بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید