چرا باید در نوروز سفر خارجی برویم؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، گردشگری نوروزی خارج از ایران، برنامه ریزی های لازم را برای شما انجام می دهد. بنابراین لازم نیست نگران باشید که چه جاذبه هایی را در مقصد باید ببینید.

چرا باید در نوروز سفر خارجی برویم؟

تعطیلات نوروز و فصل تنفس دوباره زمین یکی از بهترین فرصت ها برای گشت وگذار و سفر خارج از ایران است. تور نوروزی خارجی با مجله جهانگردی دلتا، بهترین مقاصد جهانگردی جهان در نوروز امسال را به شما معرفی می کند.

سفر نوروزی به استانبول

به طور کلی یکی از بزرگ ترین مزایای سفر نوروزی خارجی به استانبول، طولانی بودن و آفتابی بودن روزها در این زمان است. زمانی که مردم محلی و جهانگردان استانبول می توانند به طور میانه تقریباً 9 ساعت نور خورشید را انتظار داشته باشند، در مقایسه با 4 یا 5 ساعت نور خورشید در ماه های گذشته، این مزیت بسیار برجسته تر خواهد بود.

سفر نوروزی به آنتالیا

آنتالیا دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستان های طولانی و گرم با زمستان های معتدل و مرطوب است. این بدان معناست که در نوروز با فرا رسیدن فصل بهار، دمای هوا افزایش می یابد، در حالی که اندازه بارندگی کاهش می یابد. به این معنی که این یک زمان عالی برای بهترین مقاصد جهانگردی جهان در نوروز است. برای دیدن نقاط بیشتر از جهانگردی جهان این قلعه گل های جادویی دارد را بخوانید.

سفر نوروزی به دبی از بهترین مقاصد جهانگردی جهان در نوروز

اگر تصویر مورد نظر شما از یک سفر نوروزی خارجی اتومبیل های مجلل، سواحل ماسه ای طلایی و ساختمان های آسمان خراش است، بهتر است سرزمین رویاها، دبی را برای سفر به خارج ایران انتخاب کنید.

زیبایی طبیعی این شهر پوشیده از درختان نخل همراه با معماری مثال زدنی آن از جمله دلایلی است که دبی هجوم جهانگردان را از سراسر جهان تجربه می کند. با شروع فصل بهار، آب وهوای مطبوع دبی در ماه مارس، آن را به یک موقعیت طلایی برای سفر تبدیل می کند.

سفر نوروزی به ارمنستان

بهار در ارمنستان زمان عالی برای بازدید از این کشور است. ماه مارس کم کم فصل بهار را به کشور می آورد. این زمانی است که طبیعت بیدار می شود و شهرها شروع به پوشیدن اولین فرش سبز خود می کنند. دما هنوز پایین است، بنابراین جاذبه های اصلی ارمنستان هنوز پر از جهانگرد نشده اند.

سفر نوروزی به سنت پترزبورگ

اگر سنت پترزبورگ را به عنوان مقصد سفر به خارج ایران در تعطیلات نوروز انتخاب کرده اید خوب است بدانید که شنا در سواحل سنت پترزبورگ در طول نوروز امکان پذیر است اما آب دریا ممکن است کمی خنک باشد.

توصیه می شود در طول سفر نوروزی خارجی در سنت پترزبورگ لباس گرم بپوشید. در این فصل برف و یخ زمستانی شهر در میانه آب شدن است، بنابراین حتما باید کفش مناسب بپوشید.

دیدن و تجربه بهترین مقاصد جهانگردی جهان در نوروز

تور نوروزی یکی از بهترین فرصت ها برای شرکت در فستیوال ها و جشن های مختلفی است که با گرم تر شدن هوا و عبور از زمستان در بسیاری از مقاصد جهانگردی جهانی برگزار می شوند. توصیه می کنیم سفر به بهترین مقاصد جهانگردی جهان در نوروز و تجربه این جشن های با شکوه را از دست ندهید.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از جهانگردی در این شهر مردم با دود حمام می گیرند! را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7772

به "چرا باید در نوروز سفر خارجی برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید در نوروز سفر خارجی برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید