پیشنهاد فیفا برای لغو مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، فیفا و AFC آسایش و سلامتی همه افراد درگیر در مسابقات فوتبال را در سطح بالایی در اولویت دارند و پیشنهاد رسمی ما لغو مسابقات آینده خواهدبود.

پیشنهاد فیفا برای لغو مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا

فدراسیون جهانی فوتبال بیان کرد که درباره مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا و مسابقات قهرمانی آسیا با کنفدراسیون فوتبال این قاره و کشورهای عضو جلسه خواهد داشت تا درباره این موارد تصمیم گیری کند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال در اطلاعیه ای بیان کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در مقر فیفا جلسه ای را درباره فعالیت های فوتبال در آسیا برگزار کردند.

فیفا و AFC آسایش و سلامتی همه افراد درگیر در مسابقات فوتبال را در سطح بالایی در اولویت دارند و پیشنهاد رسمی ما لغو مسابقات آینده در مسابقات انتخابی آسیا برای جام جهانی و جام ملت های آسیا خواهد بود که کشورهای عضو مطرح خواهد شد.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده و پس از مشورت با کشورهای عضو AFC، در خصوص موارد مختلف به روزرسانی هایی (شرایط و برگزاری مسابقات) خواهند داشت.

مبحث دیگری که در این جلسات مطرح می گردد، بازی پلی آف المپیک بین کره جنوبی و چین و همینطور مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا در ترکنستان خواهد بود.

فیفا با همکاری سازمان بهداشت جهانی (WHO)، کنفدراسیون ها و کشورهای عضو، شرایط را در رابطه با COVID-19 نظارت خواهند کرد. اطلاعات مربوط به سایر مسابقات بین المللی ممکن است توسط سایر کنفدراسیون ها و کشورها ارائه گردد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی در نوروز 98 برگزار خواهد شد که به علت شیوع کرونا در ایران احتمال لغو این مسابقات وجود دارد. همچنین مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا نیز از دیگر مواردی است که تیم ملی ایران هم در آن حضور دارد و حتی برای میزبانی مسابقات درخواستی را ارائه نموده که این موضوع مربوط به قبل از شیوع رسمی کرونا در ایران بود.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3918

به "پیشنهاد فیفا برای لغو مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد فیفا برای لغو مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید