برانکو: بعضی از مردم کرواسی بی مسئولیت هستند

به گزارش نوای پرنده پارسی، کتاب های فوتبالی زیادی دارم که تا به امروز فرصت نکرده ام آن ها را بخوانم و در این مدت آن ها را مطالعه می کنم. اوضاع خوشایند نیست، ولی من نگرش مثبتی دارم و از زمان استفاده می کنم.

برانکو: بعضی از مردم کرواسی بی مسئولیت هستند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مهمترین موضوع دنیا آرام شدن شرایط بعد از شیوع ویروس کرونا است، گفت: اوضاع خوشایند نیست، اما من خوشبین هستم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ایران و سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان بعد از لغو مسابقات ملی به واراژدین کرواسی بازگشت.

برانکو درباره لغو مسابقات ملی در آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی مناسب مسابقات ماه مارس و ژوئن را به تعویق انداخت. قرار بود روز شنبه در مرحله مقدماتی جام دنیای و انتخابی جام ملت های آسیا که مشترک است، بازی کنیم. اکنون باید برنامه ها را اصلاح کنیم، ولی مشکل بزرگ، این نیست. مهمترین مسئله این است که هرچه سریعتر اوضاع کرونا ویروس در دنیا آرام شود.

وی درباره واکنش های مردم عمان بعد از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: آنجا هم همان اقداماتی صورت می گیرد که در همه جای دنیا وجود دارد. من در شهر مسقط وحشت و نگرانی ندیدم. تا جایی که می دانم 30 آلوده به ویروس کرونا در عمان وجود داشت که 9 نفر درمان شدند. (این آمار تا روز شنبه گذشته است) مردم عمان هم به فروشگاه ها هجوم نبردند و سعی کردند با ایجاد محدودیت زندگی خود را تا حد ممکن عادی نگه دارند. واقعا عصبانیت و وحشتی در عمان احساس نکردم.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه از رفتار بعضی از مردم کرواسی انتقاد کرد و اضافه نمود: گاهی می بینیم مردمِ بی مسئولیت زیادی وجود دارند که این خوب نیست. همه باید به تصمیمات و دستورالعمل های بهداشتی احترام بگذاریم و بر اساس آن اقدام کنیم. نباید خانه را به جز در مواقع ضروری ترک کنیم. همه باید تا حد امکان نظم و انضباط داشته باشیم، چون این تنها راهی است که می توانیم به آرام شدن اوضاع کمک کنیم.

برانکو درباره برنامه هایش برای دوران قرنطینه اظهار کرد: برای تماشای مسابقات حریفان از زمان استفاده می کنم. برنامه ای را هم برای آماده سازی تیم عمان در جهت ادامه رقابت های انتخابی جام دنیای شروع کرده ام. همیشه کار هایی برای انجام دادن وجود دارد. همچنین کتاب های فوتبالی زیادی دارم که تا به امروز فرصت نکرده ام آن ها را بخوانم و در این مدت آن ها را مطالعه می کنم. اوضاع خوشایند نیست، ولی من نگرش مثبتی دارم و از زمان استفاده می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در سرانجام با اشاره به کیفیت تیمش گفت: تیم عمان کیفیتی دارد که قابل رقابت با تمام تیم های آسیایی است. این خیلی خوب است. عمان پنج، شش سال است که لیگ حرفه ای دارد. پتانسیل های زیادی برای پیشرفت وجود دارد، چون هر باشگاه صاحب سه تا چهار بازیکن با کیفیت است. معتقدم با آمادگی خوب می توانیم نتایج قابل توجهی کسب کنیم، اما تکرار می کنم؛ مهمترین موضوع در حال حاضر آرام کردن این شرایط در اسرع وقت است تا زندگی عادی دوباره جریان یابد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4100

به "برانکو: بعضی از مردم کرواسی بی مسئولیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: بعضی از مردم کرواسی بی مسئولیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید