پراید سال تازه را با چه قیمتی شروع کرد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، زندگی امروز- در حالی که نرخ های اعلامی نمایشگاه ها برای فروش پراید تغییراتی اندک را نسبت به آخرین روز کاری سال قبل نشان می دهد، اولین آگهی های منتشر شده برای فروش پراید حکایت از بالاتر بودن قیمت پیشنهادی فروشندگان دارد.

پراید سال تازه را با چه قیمتی شروع کرد؟

به گزارش خبرآنلاین، پراید 131 SE به قیمت 41 میلیون تومان تا 43 میلیون و 700 هزار تومان آگهی شده است. پراید 131 سفید در آخرین روزهای اسفند 41 میلیون و 450 هزار تومان و با تنوع رنگ 41 میلیون و 630 هزار تومان فروش رفته است .

پراید مقرون به صرفه ترین خودروی ایرانی است که رشد قیمتی شدید را در سال گذشته تجربه کرد و از محدوده 20 میلیون تومان به محدوده 50 میلیون تومان قدم گذاشت .

هر چند اگهی های تازه افزایش قیمتی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد اما بعضی از فعالان این بازار می گویند رکود شدیدی بر بازار حاکم است و کمتر کسی فعلا دست به خرید خودرو می زند .

بعضی پیش بینی می نمایند قیمت ها در صورت تداوم فروش فوری خودرو تعدیل گردد اما با این حال حجم پیش فروش خودرو به وسیله خودروسازان بالاست و پاسخ در زمان مناسب یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در این حوزه محسوب می گردد.

آنالیز ها نشان می دهد قیمت بعضی مدل های پراید در قیاس با هفته گذشته افزایش و قیمت بعضی کاهش داشته است اما نوسان قیمت بیش از یک میلیون تومان نیست .

فعالان بازار قیمت سایپا 111 را 44 میلیون و 750 هزار تومان، سایپا 111 با تنوع رنگ را 45 میلیون و 130 هزار تومان و سایپا 151 را 39 میلیون و 500 هزار تومان اعلام می نمایند .

قیمت سایپا 132 نیز 44 میلیون و 80 هزار تومان اعلام شده اما قیمت خرید و فروش در این بازار توافقی است .

اگهی های درج شده برای فروش خودرو از این قیمت ها تبعیت نمی کند و نرخ ها فاصله ای حداقلی با رقم های اعلام شده از سوی فعالان بازار دارند.

منبع: زندگی روز
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7483

به "پراید سال تازه را با چه قیمتی شروع کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراید سال تازه را با چه قیمتی شروع کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید