ویتنام به هشت کشور آسیا - اقیانوسیه اقلام پزشکی اهدا کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون وزیر امور خارجه ویتنام در مراسمی ویژه اقلام پزشکی اهدایی دولت این کشور را به سفیران هشت کشور حوزه جنوب و جنوب شرقی آسیا و همچنین منطقه اقیانوسیه جنوبی تقدیم کرد.

ویتنام به هشت کشور آسیا - اقیانوسیه اقلام پزشکی اهدا کرد

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری اوآنا به نقل از خبرگزاری ویتنام ، انگوین کوک دونگ این اقلام اهدایی را در مراسمی به سفیران استرالیا ، برونئی ، هند ، اندونزی ، مالزی ، فیلیپین ، سنگاپور و تایلند تحویل داد.

این هدایا که امید می رود به کشورهای یاد شده در زمینه مبارزه با شیوع کرونا کمک کند شامل ماسک های ضد باکتری ، ماسک های پزشکی ، لباس های محافظ و کیت های آزمایش کرونای ساخت ویتنام است.

دونگ معاون وزیر امور خارجه ویتنام در سخنانی در مراسم اهدای این اقلام بر اهمیت تقویت همکاری بین کشورها برای شکست دادن کرونا تاکید و ابراز امیدواری کرد این کشورها با تلاش های دولت ها و مردم به سرعت این دوران سخت را پشت سر بگذارند.

معاون وزیر امور خارجه ویتنام همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت های کشورهای منطقه به هماهنگی های خود بخصوص از طریق سازمان اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا ( آسه آن) برای تسهیل بازگرداندن شهروندان خود و ایجاد شرایط مناسب برای کسانی که در کشورهای دیگر باقی می مانند بخصوص دانشجویان بین المللی ادامه دهند.

سفیران کشورهای خارجی در ویتنام نیز ضمن تشکر از دولت و مردم ویتنام تاکید کردند این هدایا صرفا حمایت مادی نیست بلکه نشان دهنده دوستی و مشارکت بین ویتنام و سایر کشورها است.

این سفیران از موفقیت کشور ویتنام در مبارزه با شیوع کرونا تمجید و تاکید کردند که ویتنام در این زمینه یک الگو به شمار می رود. پیش از این در ماه آوریل نیز کشور ویتنام کمک هایی در اختیار کشورهای کامبوج ، لائوس و میانمار برای مبارزه با کرونا قرار داده بود.

اهدای ماسک به شهرهای فرانسه

انگوین دوک چونگ رئیس کمیته خلقی شهر هانوی پایتخت ویتنام همچنین روز دوشنبه بیش از 200 هزار ماسک به سفارت کشور فرانسه اهدا کرد تا از مبارزه این کشور اروپایی با کرونا حمایت کند. این محموله برای مردم چند شهر فرانسه ارسال خواهد شد.

چونگ در مراسم اهدا تاکید کرد که تقویت همکاری و اتحاد بین المللی یک عامل مهم در مهار شیوع کرونا در جهان است. نیکلاس وارانری سفیر فرانسه در ویتنام نیز ضمن تشکر از این هدایا و حمایت مقامات هانوی و مردم ویتنام از مردم فرانسه ، ابراز اطمینان کرد که دو کشور در مبارزه با شیوع کرونا پیروز خواهند شد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان رااینجا بخوانید

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4608

به "ویتنام به هشت کشور آسیا - اقیانوسیه اقلام پزشکی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام به هشت کشور آسیا - اقیانوسیه اقلام پزشکی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید