وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در جنت آباد تهران

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی اورژانس کشور از انفجار یک ساختمان در شاهین شمالی محله جنت آباد تهران در بعدازظهر شنبه 8 تیر خبر داد.

وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در جنت آباد تهران

به گزارش ایسنا مجتبی خالدی در این باره گفت، پس از آنکه انفجار ساختمان مسکونی در جنت آباد، خیابان شاهین شمالی به سامانه 115 اورژانس اعلام شد، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که این حادثه هفت مصدوم داشته است، گفت: هفت مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها بدحال و دارای سوختگی 100 درصد بود. شش مصدوم به بیمارستان رسول و یک مصدوم بدحال به بیمارستان مطهری منتقل شده اند. تاکنون پنج نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. علت این حادثه تاکنون ناتعیین است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت که شش نفر از افراد منتقل شده به بیمارستان خانم های 13 تا 42 ساله و یک نفر مرد 38 ساله بودند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با تایید وقوع این حادثه، گفت: ابعاد حادثه همچنان تعیین نیست و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

ملکی با بیان این که این حادثه ساعت 17 و 25 دقیقه اتفاق افتاده بود، گفت: با اطلاع سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بلافاصله چهار ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به این که این حادثه در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: شدت انفجار به اندازه ای بود که شیشه های طبقات دیگر شکسته بود و در پنج واحد طبقه اول نیز تخریب هایی از 30 تا 80 درصد اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر این که این انفجار منجر به شعله وری شدیدی نشده بود و آتش سوزی جزیی ناشی از انفجار به سرعت اطفا شد، گفت: آتش نشانان 12مصدوم را از داخل ساختمان به بیرون منتقل کردند که هفت نفر از آن ها برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی، بررسی های اولیه کارشناسان حاکی از آن است که وقوع این انفجار ناشی از نشت گاز و ایجاد شعله و جرقه ناگهانی بوده است اما اطلاعات دقیق تر در آینده اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1538

به "وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در جنت آباد تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در جنت آباد تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید