نخستین حضور رسانه ای امیر کویت پس از بازگشت از سفر درمانی به آمریکا

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایسنا نوشت:امیر کویت پس از بازگشت از سفر درمانی یک ماهه به آمریکا، برای اولین در مقابل رسانه ها حاضر شد.

نخستین حضور رسانه ای امیر کویت پس از بازگشت از سفر درمانی به آمریکا

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، صباح احمد الجابر الصباح، امیر کویت پس از سفر درمانی که به آمریکا داشت، در نشست های جداگانه ای در کاخ البیان میزبان نواف الاحمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت، مرزوق علی الغانم، رئیس مجلس الامه (مجلس) این کشور، کنندگان مجلس کویت در صد و چهل و یکمین کنفرانس بین المللی اتحادیه مجلس ها در بلگراد، جابر المبارک الحمد الصباح، نخست وزیر کویت و تعداد دیگری از مسئولان این کشور بود.

رسانه های کویتی دو ویدئو از دیدارهای امیر کویت با وزرا و رئیس مجلس الامه را منتشر کردند که در آنها امیر کویت پس از مشکل جسمانی اخیرش در سلامت کامل دیده شد.

خبرگزاری کونا کویت نیز گزارش داد، امیر کویت ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای حمایت از جایگاه کشور کویت که از سوی کشورهای جهان مورد احترام و تقدیر است، به مسئولانی که میزبان آنها بود، توصیه کرد با تلاش در چارچوب یک خانواده واحد و درس دریافت از اتفاقات جاری در کشورهای منطقه، در تقویت امنیت و ثبات کشور مشارکت کنند.

الصباح همچنین در این دیدار بر اهمیت همکاری سازنده میان دو قوه مقننه و مجریه جهت تقویت موسسات دولتی و حاکمیت قانون با پایبندی به قانون اساسی و دموکراسی که ضامن آزادی انتقاد و آزادی بیان در چارچوب قانون است، تاکید کرد.

امیر کویت روز چهارشنبه پس از سفری که برای انجام آزمایش های پزشکی به آمریکا داشت، به کشور خود بازگشت. وی هشتم سپتامبر برای انجام پاره ای آزمایش ها به یکی از بیمارستان های آمریکا مراجعه کرد و این مساله موجب به تاخیر افتادن دیدارش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شد.

310311

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2803

به "نخستین حضور رسانه ای امیر کویت پس از بازگشت از سفر درمانی به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین حضور رسانه ای امیر کویت پس از بازگشت از سفر درمانی به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید