موتورسواران؛ 48 درصد جان باختگان حوادث رانندگی

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده انتظامی تهران عظیم گقت: در شش ماه ابتدای سال گذشته 35 درصد جان باختگان مربوط به موتورسواران بود که سال جاری به 48 درصد رسیده است.

موتورسواران؛ 48 درصد جان باختگان حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار حسین رحیمی، در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی گفت: جان باختن یک عضو یک خانواده متوسط در سانحه رانندگی منجر به از هم پاشیده شدن آن خانواده می گردد، ما باید این اتفاق تلخ را به حداقل برسانیم، البته تخلف رانندگی موتورسواران در تهران زیاد است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با آمدن کرونا، استفاده از موتورسیکلت افزایش پیدا نموده است، زیرا قیمت کمتری دارد و به راحتی می توان با آن وارد طرح ترافیک شد و شهروندان را سریع تر به مقصد می رساند، گفت: قانون گریزی موتورسواران هم زیاد شده است، بعضی موتورسواران امروز محل امن پیاده رفتن شهروندان را ناامن نموده اند.

وی اضافه نمود: طرح های زیادی را برای این قانون گریزی های موتورسواران اجرا خواهیم کرد و از آن خسته نخواهیم شد، اما زمانی ما به نتیجه خواهیم رسید که شهروندان نیز با ما همراه شوند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با اشاره به اینکه در تهران 4 میلیون خودرو و 3 و نیم میلیون موتورسیکلت وجود دارد، گفت: این تعداد کار را بسیار سخت می نماید و با این وجود زمانی که ما موتورسواران متخلف را توقیف می کنیم مورد نقد قرار می گیریم، موتورسوارانی که امنیت شهروندان را به خطر می اندازند.

وی گفت: همه ما زمانی که از منزل خارج می شویم در کمترین فاصله یک نفر از کارکنان هدایت و رانندگی را می بینیم و همه شهروندان به نحوی با این مجموعه در ارتباط هستند، به همین سبب به دنبال تجهیز این نیرو هستیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه نمایند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در دوره شیوع کرونا، در آلودگی هوا و در سرما و گرما، نیرو های هدایت و رانندگی به وظیفه خود عمل می نمایند و خسته نمی شوند، اظهار داشت: روان بودن ترافیک تهران نتیجه کوشش نیرو های هدایت و رانندگی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5389

به "موتورسواران؛ 48 درصد جان باختگان حوادث رانندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسواران؛ 48 درصد جان باختگان حوادث رانندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید