کاری در پیست انجام نداده ایم که توقع نتیجه داشته باشیم!

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی دوچرخه سواری پیست کشورمان یکشنبه شب تهران را به مقصد کره جنوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی ترک کرد که این رقابت ها در تقویم سال 2020 قرار گرفته است اما بنابر تصمیم کنفدراسیون آسیا در سال 2019 برگزار خواهد شد.

کاری در پیست انجام نداده ایم که توقع نتیجه داشته باشیم!

محمد گنج خانلو دوچرخه سوار جوان استقامت کشورمان نیز در ترکیب این تیم واقع شده است. وی در تور ایران - آذربایجان پیراهن امتیازی را از آن خود کرده بود.

گنج خانلو در گفتگو با خبرنگاران، پیرامون حضورش در تور ایران - آذربایجان، گفت: تور بسیار خوبی بود و خدا را شکر توانستم نتیجه خوبی هم بگیرم. مراحل تور امسال نسبت به سال قبل یک مرحله کاهش پیدا کرده بود اما رقیبان بهتری نسبت به سالهای قبل در آن حضور داشتند. این اولین بار بود که چنین تیم هایی خوبی با بهترین نفرات در این تورحاضر بودند.

وی افزود: این مسئله باعث شد تا رقابت بسیار خوبی داشته باشیم و برگزاری آن برای بالا بردن سطح آمادگی رکابزنان ایرانی عالی بود. در بخش تیمی خیلی خوب نبودیم، چرا که حضور تیم های مطرح کار را برای ما سخت کرده بود. اما تلاش کردیم تا با یک کار تیمی خوب دو پیراهن تور را برای رکابزنان ایرانی حفظ کنیم و در بخش تیمی هم چهارم شویم.

تور به تور بهتر شدیم

رکابزن عضو تیم سپاهان در خصوص حضور تیمش در چند تور بین المللی نیز بیان نمود: سطح تورهایی که شرکت کردیم هم خوب بود. ما بعد از مدتها در مسابقات بین المللی حاضر بودیم. هماهنگی ها خوب بود و از نظر وضعیت تیمی تور به تور بهتر شدیم و توانستیم در تور چین و اندونزی نتیجه خوبی بگیریم. قرار است حضور تیم سپاهان در چند تور دیگر هم تداوم یابد. طبق برنامه بعد از مسابقات قهرمانی آسیای پیست راهی دو تور مالزی و اندونزی خواهیم شد.

دیگر به رده سنی امید برنمی گردم!

قرار بود در آستانه تور ایران- آذربایجان راهی رقابت های قهرمانی جهان شوید، شما تنها رکابزن جوانی هستید که تجربه حضور در دو دوره این مسابقات را دارید آیا به نظرتان فرصت طلایی را از دست داده اید؟، وی در این مورد گفت: قرار بود قبل از این رقابت ها راهی اروپا شویم تا در مسابقات قهرمانی جهان جاده شرکت کنیم اما اعزام نشدیم و به ما اعلام کردند به دلیل عدم دریافت ویزا به مسابقات نمی رویم. من قبلا تجربه حضور در دو دوره مسابقات قهرمانی جهان را داشتم. برای من فرصت خوبی بود که از دست دادم چرا که آخرین سالی بود که می توانستم در رده سنی زیر 23 سال در مسابقات حاضر شوم و دیگر به این شرایط سنی باز نمی گردم. از این به بعد وارد رده سنی بزرگسال می شوم که رقابت در آن بسیار سخت است، چرا که رکابزنان مطرحی در آن حاضر هستند.

شرایط مسابقه جاده را بیشتر دوست دارم

وی که یکشنبه شب همراه تیم ملی راهی مسابقات قهرمانی آسیای کره جنوبی شد، ادامه داد: من به عنوان رکابزن استقامت رو در بخش نیمه استقامتی پیست حاضر هستم. باید مربی تشخیص بدهد که در چه ماده ای مسابقه خواهم داد. چند وقتی است که با تیم سپاهان تنها در تورهای جاده ای حاضر شده ام و تمرینی در پیست نداشتم. البته از گذشته هم دوست داشتم بیشتر در تورهای جاده ای باشم و در مجموع این شرایط مسابقه ای را بیشتر دوست دارم.

گنج خانلو گفت: تمرین و مسابقه در پیست چوبی و سیمانی با هم فرق دارد اگر می توانستیم در پیست چوبی تمرین کنیم شرایط فرق می کرد. بعد از تور آذربایجان چند روزی در پیست تمرین کردم اما به دلیل عدم تجربه حضور در مسابقات پیست و تنها تمرین نمی دانم می توانم نتیجه ای بگیرم یا نه.

به نظر نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم

رکابزن عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان شرح داد: ما نزدیک المپیک هستیم و به نظر نمی آید بتوانیم در این رویداد نتیجه خوبی بگیریم. ما نمی توانیم خودمان را با تیم هایی مانند ژاپن، کره وچین مقایسه کنیم. آنها هزینه کرده و مدتهاست در پیست های مناسب چوبی تمرین می کنند آن وقت ما چه کرده ایم!

توقع نتیجه نباید داشته باشیم

وی در پایان گفت: در این شرایط اگر نتیجه بگیریم درست نیست! اینکه الان در بخش جاده هم نتیجه می گیریم حاصل زحمات بچه های استقامتی جاده است اما در پیست کاری نکرده ایم که توقع نتیجه هم داشته باشیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2709

به "کاری در پیست انجام نداده ایم که توقع نتیجه داشته باشیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاری در پیست انجام نداده ایم که توقع نتیجه داشته باشیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید