مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پروژه انقلابی سامسونگ تا خودرو الکتریکی سونی

به گزارش نوای پرنده پارسی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پروژه انقلابی سامسونگ تا خودرو الکتریکی سونی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شاید باور کردنی نباشد اما سامسونگ پروژه ای را طراحی کرده که بر اساس آن به جای برقراری ارتباط با دستیارهای صوتی می توانید با آواتارهای انسان نما ارتباط برقرار کنید و این یعنی ارتباط مخاطبان با هوش مصنوعی نزدیک تر از هر زمان دیگری خواهد بود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودروساز سرشناس آلمانی؛ بی ام و مدعی شده است که به زودی نخستین خودرو تمام الکتریکی جهان را که مبتنی بر 5G است روانه بازار خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید ما از شرکت سونی انتظار داشته باشیم از پلی استیشن 5 رونمایی کند اما شاید دیدن یک نمونه جدید از خودرو الکتریکی مورد انتظار ما نباشد. اکنون سونی قصد دارد از قدرت شرکت خود برای ساخت قطعات خودرو به جای رقابت با تسلا استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سازنده تلفن چینی ریلمی اخیرا از سومین گوشی هوشمند سال خود را با نام ریلمیC2s رونمایی کرد. این گوشی هوشمند حتی با یک رویداد مطبوعاتی همراه نبود و می توان گفت در سکوت خبری منتشر شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اولین فروش گوشی ردمیK30 5G طی دو ساعت به پایان رسید. شیائومی در ابتدای ماه دسامبر ردمیK30 5G را معرفی کرد ، اما ما باید تقریباً یک ماه صبر می کردیم تا ببینیم این تلفن با پشتیبانی شبکه نسل بعدی به فروش می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3551

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پروژه انقلابی سامسونگ تا خودرو الکتریکی سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پروژه انقلابی سامسونگ تا خودرو الکتریکی سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید