مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، همانطور که گفتیم، گروت از جمله افزودنی های کاربردی است که به دلیل خاصیت منبسط شوندگی برای پر کردن ترک های عمیق و فضاهای خالی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده ظاهری شبیه به ملات دارد و از سیمان، ماسه، آب و سایر افزودنی ها ساخته می گردد.

مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

گروت به دلیل خاصیت جذب نیرو و انتقال آن به قسمت زیرکار، قابل استفاده در زیر صفحه ستون ها، نصب ریل ماشین آلات، بلت ها و ریل ها می باشد. امیدواریم با مطالعه این نوشته از ما با گروت و انواع و کاربردهای آن در صنعت ساختمان آشنا شده باشید. در صورت تمایل نظرات خود را به منظور بهبود کیفیت مطالب با ما به اشتراک بگذارید.

این نوع گروت به گروت های سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری اشاره دارد که شامل دو جزء رزین پلیمری و مخلوط سیمان می باشد. مخلوط سیمان دارای دانه بندی ویژه با ماسه سیلیسی شکری است که از مقاومت بسیار بالا و خواص روان کنندگی برخوردار می باشد. از ویژگی های گروت پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ماده به صورت ملات های آماده تحت شرایط کنترل شده در کارخانه فراوری و بسته بندی می گردد. عملکرد گروت تعیین و تعیین است و اگر بر اساس دستور العمل سازنده مورد استفاده قرار گیرد نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ما به آنالیز انواع مختلف گروت و کاربرد آن ها در صنعت ساختمان می پردازیم. پس تا سرانجام با ما همراه باشید.

منبع مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7416

به "مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید