جهت خیابان بغداد استانبول

به گزارش نوای پرنده پارسی، استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای جهان در سال های اخیر بوده است که هر ساله رشد قابل توجهی در جذب گردشگر داشته است.این شهر با وجود جاذبه ها،محله های مختلف و خیابان های معروف به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه شناخته شده است .این محله ها و خیابان ها، مراکز خرید مدرن و رستوران های لوکسی را در خود جای داده اند .یکی از خیابان های معروف استانبول ،خیابان بغداد نام دارد .این خیابان در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است.

جهت خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول ترکیه یکی از لوکس ترین و شلوغ ترین خیابان های شهر استانبول بشمار میرود .این خیابان به طول 14 کیلومتر به موازات دریای مرمره کشیده شده است و از محله kiziltoprak در کادیکوی شروع شده و از محلاتی مانند (kucuk yali ، maltepe، bostanci) گذشته و تا محله cevizli امتداد دارد.در خیابان بغداد بیشترین مراکز خرید استانبول ،رستوران ها و کافه ها نهفته است پس اگر دنبال اجناسی شیک با برند جهانی هستید به خیابان بغداد استانبول بروید و قیمت اجناس در این خیابان بستگی به کیفیت و برند اجناس دارد پس هم اجناس ارزان قیمت پیدا می گردد و هم گران قیمت.

خیابان بغداد استانبول مانند خیابان استقلال به دلیل وجود شب های رنگارنگ و زیبا دارای بیشترین گردشگر را میباشد و اکثر افراد ترجیح می دهند که این خیابان را به دلیل طولانی بودن ،برای پیاده روی انتخاب کنند در ضمنً خودرو هایی که در این خیابان در حال عبور و مرور هستند اکثرا لوکس و مدرن هستند و اکثر اوقات ،مسابقه دوچرخه سواری یا اتومبیل رانی هم در این خیابان برگزار می گردد و بیشتر افراد با هدف مشاهده این مسابقات به این خیابان می آیند.

هتل های خیابان بغداد استانبول

هتل های خیابان بغداد استانبول، استراحتگاه های دنجی هستند که برای مسافران بی شماری که به این خیابان شلوغ سفر می کنند، اقامتی در سطح بین المللی فراهم می آورند. از جمله مزیت هایی که این هتل ها دارند عبارتند از داشتن گزینه های فراوان برای صرف شام و ناهار، امکانات لوکس و خدمات بی عیب و نقص.در ضمنً به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و فروشگاه ها ،این هتلها سالانه میزبان میلیونها مسافر تور استانبول میباشد.

چطوری به خیابان بغداد استانبول برویم؟

اگر در میدان تکسیم هستید و قصد رفتن به خیابان بغداد استانبول را دارید ابتدا از طریق اتووبس ها به کادیکوی رفته و از انجا با ون به خیابان بغداد بروید البته مسافت رسیدن از کادیکوی تا بغداد بسیار نزدیک است . میتوان از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت (لنج/ کشتی) به اسکله کادیکوی رفت سپس با تاکسی یا دلموش به خیابان بغداد بروید بنابراین راستا رفتن به این خیابان بسیار راحت است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: لذت سفر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1654

به "جهت خیابان بغداد استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت خیابان بغداد استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید