مسجد جامعی: حوزه فرهنگی و اجتماعی نباید جدا از هم دیده گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوعات اجتماعی و فرهنگی در راستای یکدیگر هستند و نباید آنها را جدای از یکدیگر دانست.

مسجد جامعی: حوزه فرهنگی و اجتماعی نباید جدا از هم دیده گردد

از وبلاگ 1 کد دیدن فرمایید.

به گزارش ایرنا، احمد مسجد جامعی در جریان بازدید از مصلای تهران و محل برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به مسائل کشور در پی بارشهای اخیر و وقوع سیل در بعضی استانها گفت: مطرح شدن موضوع سیل زدگان در نمایشگاه کتاب از مصادیق شاخص موضوعات فرهنگی و اجتماعی در کنار یکدیگرند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به نماد فرهنگی تبدیل شده و جریان فرهنگی سال کشور را خط دهی می نماید، اضافه کرد: پیشنهاد می گردد، با توجه به مسئولیت اجتماعی ناشران، بخشی در نمایشگاه برای یاری به سیل زدگان اختصاص یابد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه بیان نمود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات، نمایشگاه کتاب دیجیتال، نمایشگاه کتاب کودک از جمله نمایشگاه هایی هستند که در پی نمایشگاه کتاب در سالهای گذشته شکل گرفته است.

وی با اشاره به استقبال گروه های مختلف جامعه از نمایشگاه کتاب اضافه کرد: نباید به نمایشگاه کتاب به دید یک کتابفروشی بزرگ نگریست، بلکه باید در نمایشگاه کتاب ایده های جدید و نو شکل گیرد.

مسجد جامعی نمایشگاه کتاب را فرصت مناسبی برای برطرف مسائل حوزه چاپ و نشر دانست و اضافه کرد: مسئولان کشور هرساله از این نمایشگاه دیدن می نمایند و این زمان فرصت مناسبی برای آشنایی آنان با مسائل حوزه چاپ و نشر کشور است.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد نیز در ادامه با بیان اینکه با وجود جلو افتادن زمان برگزاری نمایشگاه سعی کردیم با همدلی و مهربانی کارها را پیش ببریم و مسائل به خوبی پیش رفته است.

محسن جوادی اضافه کرد: امیدواریم تا نمایشگاه به اقتصاد نشر یاری نمایند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 98 سی و دومین دوره، در تاریخ 4 الی 14 اردیبهشت ماه 98 برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1161

به "مسجد جامعی: حوزه فرهنگی و اجتماعی نباید جدا از هم دیده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجد جامعی: حوزه فرهنگی و اجتماعی نباید جدا از هم دیده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید