مانیتور خمیده 55 اینچ Odyssey Ark سامسونگ می تواند به یک نمایشگر عمودی بزرگ تبدیل شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سامسونگ از بزرگ ترین مانیتور خمیده 55 اینچی خود با نام Odyssey Ark رونمایی کرده تا پتانسیلش در به تصویر کشیدن هر چه بهتر بازی ها و محتواهای دیگر را بیشتر از قبل به معرض دید عموم بگذارد. برای گیمرها، این نمایشگر پیشرفته میدان دید را طوری تنظیم می کند که بتوانند هنگام انجام بازی هایی مثل Flight Simulator، هم جلو و هم اطراف خود را ببینند. اما به غیر از این، شما قادر خواهید بود تا این مانیتور پیشرفته را 90 درجه بچرخانید تا در دیگر کار های خود هم از آن بهره ببرید.

مانیتور خمیده 55 اینچ Odyssey Ark سامسونگ می تواند به یک نمایشگر عمودی بزرگ تبدیل شود

مانیتور Odyssey Ark بر خلاف مانیتور 49 اینچی Odyssey Neo G8 که نسبت تصویر بسیار عریض 32:9 را دارد، یک نمایشگر کوانتومی Mini LED با انحنای نسبتاً تیز و نسبت تصویر 16:9 است. پایه این مانیتور به کاربر اجازه می دهد به راحتی حالت دستگاه را از افقی به عمودی تغییر دهد تا با توجه به نیاز بتواند استفاده بهتری از فضا داشته باشد. این یک قابلیت کلیدی است که در این نمایشگر، سامسونگ از آن استفاده کرده است.

قابلیت مالتی ویو این امکان را به کاربران می دهد که نمایشگر Odyssey Ark را دقیقاً همانطور که می خواهند متناسب با شرایط محتوا و بازی دلخواهشان تنظیم کنند تا در کیفیت تصویر 4K، روشنایی یا رنگ های آن مسئله ای ایجاد نشود. سامسونگ در مراسم رونمایی از این مانیتور خاطرنشان کرد: این مانیتور دارای یک کنترلر بی سیم و دکمه هایی برای برای مدیریت نور و رابط کاربری است. سایر مشخصات مانیتور Odyssey Ark مانند نرخ تازه سازی، دقت رنگ، تأخیر و موارد دیگر هنوز فاش نشده اند، اما با فناوری Mini LED احتمالاً می توانید روی یک نمایشگر باکیفیت، سریع و با دقت رنگ بالا حساب کنید.

عکس های مطبوعاتی سامسونگ نمایشگر Odyssey Ark را تنها به صورت مایل از بالا و از طرفین نشان می دهد، اما یک یوتیوبر با نام تیم اسکافیلد، برخی تصاویر این نمایشگر را از غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 در فضای مجازی منتشر کرده که از قابلیت استفاده از آن به صورت عمودی خبر می دهد. هنگامی به صورت عمودی از این نمایشگر استفاده شود، بسیار جلوه زیبایی دارد و در حقیقت می توان از آن به عنوان یک صفحه نمایش سه قسمتی استفاده کرد.

سامسونگ قصد دارد مانیتور پیشرفته Odyssey Ark را در نیمه دوم سال 2022 برای فروش به بازار ایالات متحده آمریکا بیاورد، اما هنوز هیچ قیمتی برای این محصول بی نظیر از سوی غول فناوری کره ای اعلام نشده است.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7534

به "مانیتور خمیده 55 اینچ Odyssey Ark سامسونگ می تواند به یک نمایشگر عمودی بزرگ تبدیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور خمیده 55 اینچ Odyssey Ark سامسونگ می تواند به یک نمایشگر عمودی بزرگ تبدیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید