لزوم ترسیم نقشه راه آینده آب، منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شرایط موجود آبی استان و منطقه لازم است نقشه راه آینده آب را ترسیم و منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم.

لزوم ترسیم نقشه راه آینده آب، منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛محمد فرشکاران در مراسم اختتامیه کانون ارزشیابی مدیران حرفه ای شرکت آب منطقه ای اظهار کرد: نیروی انسانی بویژه در حوزه هایی مثل آب که تخصص های ویژه ای را می طلبد، محور اساسی سازمان ها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: آب موضوعی حیاتی است که تا کامل از دست نرود، قدرش شناخته نمی شود؛ این در حالی است که بحران آب تحت تاثیر بحران های دیگر هم قرار می گیرد و فروکش نمی کند؛ بنابراین نمی توان از کنار مسئله آب بی تفاوت گذشت.

فرشکاران توضیح داد: کشورهای همسایه روی موضوع آب بسیار حساس شده و در این ارتباط کاملا به صورت استراتژیک کار می کنند، ما هم باید در حوزه مدیریت آب و دانش افزایی سرمایه گذاری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در هر صورت امیدواریم هم افزایی ها زیاد و مسائل و مسائل آبی در فضای فعلی حل شود تا بتوانیم نقشه راه آینده آب را ترسیم و منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما امانتدار آب هستیم و باید منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم، گفت: شرکت وظایف سنگینی را در تامین آب صنعت، شرب و کشاورزی و در نهایت تحویل آب پایدار به عهده دارد.

یوسف غفارزاده توضیح داد: از آب موجود باید به نحو احسن استفاده کنیم که تحقق این مهم نیازمند انسان های توانمند و مدیران آگاه است.

وی با اشاره به دریافت جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34000 ابراز داشت: برای بار دوم بود که ارزشیابی مدیران شرکت رخ داد و اعتقاد داریم این ارزیابی ها در ارتقاء سطح ارائه خدمات و توسعه شایستگی بر اساس مصداق های علمی و فنی موثر خواهد بود.

در ابتدای جلسه رقیه فرید، رئیس گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ارائه گزارشی از نحوه ارزیابی مدیران پایه و میانی شرکت آب منطقه ای استان پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7629

به "لزوم ترسیم نقشه راه آینده آب، منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ترسیم نقشه راه آینده آب، منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید