فوتی های روزانه کرونا دو رقمی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر بهداشت گفت: فوت حتی یک نفر برای ما سنگین است، اما امروز اولین روزی است که بعد از روزهای ابتلای به ویروس کرونا، تعداد فوت های ناشی از این ویروس در کشور دو رقمی شد و امروز به 98 فوتی رسید.

فوتی های روزانه کرونا دو رقمی شد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران سعید نمکی در صفحه اجتماعی خود گفت: مدیریت بیماری کووید 19 در کشور به نحو احسن اجرا شده و در بیشتر استان ها شرایط مطلوب تری داریم. میزان ورودی بیمارستان ها نیز با همدلی مردم و مسئولان و دست اندرکاران، کاهش یافته است. این موضوع با تلاش و همراهی بی وقفه همه و همدلی اتفاق افتاده است.

نمکی گفت: فوت حتی یک نفر برای ما سنگین است، اما امروز اولین روزی است که بعد از روزهای ابتلای به ویروس کرونا، تعداد فوت های ناشی از این ویروس در کشور دو رقمی شد و امروز به 98 فوتی رسید.

وی ادامه داد: در حال اجرای فاصله گذاری هوشمند هستیم و پروتکل هایی را برای آن ابلاغ کردیم. ضمن این که می خواهیم بگوییم در شرایط مطلوب تری به سر می بریم، این هشدار را هم باید بدهیم که با شکست هر کدام از این پروتکل ها و عدم رفتار درست و عدم رعایت فاصله گذاری های هوشمند ممکن است دچار چالش های جدیدی شویم.

وزیر بهداشت با نشان دادن تصویر یکی از پرستاران در صفحه تلفن همراه خود که رد ماسک بر صورت او نقش بسته بود، اظهار کرد: همکاران زیادی را در این راه از دست دادیم. بیشتر از زخمی که بر صورت همکاران ما در بیمارستان ها نشسته را برای از دست دادن عزیزان دل سوزی که بر بالین بیماران پرپر شدند، بر دل داریم. خواهش من این است که بار را بر همکاران ما در بیمارستان ها سنگین تر نکنید. همکاران ما هرگز سیمای ملال انگیزی برای مردم بروز ندادند. در دنیا مشاهده کردید که پزشکان و کادر پرستاری به محض کم شدن امکانات حفاظتی به خیابان رفتند، اما همکاران ما حتی یک لحظه از روی خوش نشان دادن به مردم دریغ نکردند و برای رعایت با کادر درمان، پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4314

به "فوتی های روزانه کرونا دو رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتی های روزانه کرونا دو رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید