فروش نوروزی پنج فیلم در سینما تنها نیم میلیارد تومان شد! ، عدم اقبال عمومی به سینما ها در نوروز خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، پنج فیلم اکران نوروزی سال 1400 مجموعاً تنها نیم میلیارد فروش داشتند؛ اتفاقی که نشان می دهد اقبال عمومی مردم به سینما چندان گرم نبود.

فروش نوروزی پنج فیلم در سینما تنها نیم میلیارد تومان شد! ، عدم اقبال عمومی به سینما ها در نوروز خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، آمار فروش فیلم های در حال اکران سینما های کشور در ایام نوروز، در سمفا نشان می دهد که فروش و توجه مخاطبین سینما به شدت ضعیف بوده و سینما ها نتوانستند آن طور که انتظار می رفت مردم را به سینما بازگردانند.

براساس آمار سمفا فروش فیلم های نوروزی تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 14 فروردین 1400 به توضیح زیر است:

1- هفته ای یکبار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه حسینی 185 میلیون و 309 هزار تومان

2- خورشید به کارگردانی مجید مجیدی 162 میلیون و 335 هزار تومان

3- تکخال به کارگردانی مجید مافی 123 میلیون و 352 هزار تومان

4- خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی 40 میلیون و 113 هزار تومان

5- لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد 11 میلیون و 335 هزار تومان

مجموع فروش: 522 میلیون و 444 هزار تومان

بنابراین مجموع فروش فیلم های نوروزی سال 1400 نیم میلیارد است و البته گفتنی است که سینما های شهر های قرمز و نارنجی در این مدت بسته بودند و بعد از انتقال سینما ها از گروه مشاغل سه به دو سینما های شهر های نارنجی در کنار شهر های دیگر امکان فعالیت پیدا کردند. اما در هر حال سینما های شهر های عظیم مانند تهران در شرایط قبل از تعطیلی از نظر فروش چندان مساعد نبود؛ بنابراین محتمل است با بازگشایی سینما های شهر های نارنجی در کنار شهر های آبی و سفید بتوان کمی به فروش بهتر امیدوار بود. البته شرایط حال حاضر سینما ها نشان می دهد که فروش بالای سینما ها بعد از ریشه کن شدن کرونا ممکن خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6607

به "فروش نوروزی پنج فیلم در سینما تنها نیم میلیارد تومان شد! ، عدم اقبال عمومی به سینما ها در نوروز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نوروزی پنج فیلم در سینما تنها نیم میلیارد تومان شد! ، عدم اقبال عمومی به سینما ها در نوروز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید