فرهنگ سلامت در جامعه تقویت گردد، توسعه تشکل های بهداشتی و درمانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا رئیسی یکشنبه شب در حاشیه امضای تفاهم همکاری توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در تنگستان گفت: کوشش های بسیار خوبی در راستای ترویج فرهنگ سلامت در سطح جامعه اجرا شده است.

فرهنگ سلامت در جامعه تقویت گردد، توسعه تشکل های بهداشتی و درمانی

وی ادامه داد: به همین دلیل با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف و متنوع در کوشش برای تقویت تشکل های بهداشتی و درمانی مردم نهاد در سطح کشور همچنین اجرای برنامه های توسعه فرهنگ سلامت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: با امضای تفاهم نامه بین فرمانداری تنگستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راستای دستیابی به اهداف مد نظر کوشش می گردد.

سعید کشمیری اضافه نمود: گسترش همکاری های دوجانبه در راستای تقویت و فراهم سازی زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان تنگستان از جمله مهمترین اهداف مد نظر در امضای این تفاهم است.

فرماندار شهرستان تنگستان نیز بیان نمود: در راستای تحقق این تفاهم با اعتبار 90 میلیارد ریال نسبت به احداث و تجهیز ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اقدام می گردد.

عبدالحسن رفیعی پور اضافه نمود: احداث 12 واحد پانسیون پزشکان، احداث و تجهیز 5 خانه بهداشت و توسعه و تجهیز مرکز جامع سلامت بندر بوالخیر از دیگر برنامه ها است.

مبادله تفاهم نامه بین فرماندار تنگستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان، فرماندار تنگستان، نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 711

به "فرهنگ سلامت در جامعه تقویت گردد، توسعه تشکل های بهداشتی و درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ سلامت در جامعه تقویت گردد، توسعه تشکل های بهداشتی و درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید