عکس های واقعی از گوگل پیکسل 4 جزییات طراحی آن را نشان می دهند

به گزارش نوای پرنده پارسی، رندرهای مربوط به گوشی گوگل پیکسل 4 که قرار است در ماه اکتبر معرفی گردد، مدتی قبل منتشر شد. و حالا، دو عکس واقعی منتسب به پیکسل 4 منتشر شده که پنل پشتی و جلویی این گوشی را نشان می دهند. طراحی این گوشی در تصاویر جدید، با رندرهای منتشر شده به طور کامل مطابقت دارد. در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر می توانیم لوگو شرکت مخابراتی Sprint را ببینیم که نشان می دهد احتمالا این گوشی توسط این شرکت تحت آنالیز واقع شده است.

عکس های واقعی از گوگل پیکسل 4 جزییات طراحی آن را نشان می دهند

همچنین با توجه به تصویر پس زمینه و نوار مربوط به ناوبری می توانیم بگوییم که پیکسل 4 موجود در تصویر مبتنی بر اندروید 10 است. همانطور که انتظار داشتیم، پنل پشتی این گوشی دیگر از طراحی دو رنگ بهره نمی برد ولی همچنان مبتنی بر شیشه است. ماژول مربعی شکل مربوط به دوربین هم در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی واقع شده است و توجهات را جلب می نماید؛ در این ماژول دوربین دوگانه و یک فلش تعبیه شده است.

اگر شایعات صحت داشته باشند، در خصوص این گوشی باید انتظار بهره گیری از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 16 مگاپیکسلی را داشته باشیم. ضمناً باید به دکمه سفید مربوط به پاور در سمت راست بدنه هم اشاره کنیم که بالای دکمه تنظیم صدا تعبیه شده است. مطمئنا در هفته های آینده خبرهای بیشتری در خصوص نسل جدید گوشی های پیکسل منتشر می گردد.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2157

به "عکس های واقعی از گوگل پیکسل 4 جزییات طراحی آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های واقعی از گوگل پیکسل 4 جزییات طراحی آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید