صالحی آرا رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی احمد صالحی آرا را به عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

صالحی آرا رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران را به عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد آمده است: بنا به پیشنهاد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات راهگشا و به موقع و با بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم پیاده روی اربعین، کوشش و اهتمام لازم را به عمل آورید.

بر این اساس ضروری است، مسؤولان سازمان مرکزی و همچنین واحدها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نهایت همکاری و حمایت را از این ستاد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2291

به "صالحی آرا رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی آرا رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید