66 درصد جمعیت هدف تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند، شروع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان

به گزارش نوای پرنده پارسی، استاندار تهران گفت: 66 درصد جمعیت هدف در استان تهران در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

66 درصد جمعیت هدف تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند، شروع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در بازدید از فرایند واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در شهرری، گفت: استان تهران در حدود 12 میلیون و 100 هزار جمعیت بالای 12 سال واجد شرایط دریافت واکسن دارد که از این مقدار 66 درصد واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه مقدار واکسیناسیون کرونا در استان تهران چشمگیر و بالا است، اعلام کرد: واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال هم از امروز به مدت 2 روز شروع شده که امیدواریم تمام این گروه در مقابل ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

محسنی بندپی افزود: هماهنگی خوبی بین آموزش پرورش کلان شهر تهران، اداره کل شهرستان های استان تهران و وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود دارد که نشان از عزم اراده کادر آموزش استان برای بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس موجب اجتماع پذیر بودن، نشاط اجتماعی و پیشروفت علمی دانش آموزان می گردد، اظهار امیدواری کرد؛ طی ماه های آینده با واکسیناسیون همگانی شاهد حضور دانش آموزان در محیط های علمی باشیم.

وی یادآور شد: واکسن دانش آموزان 12 تا 18 سال یک دوز دارد که با هماهنگی وزارت بهداشت تمامی احتیاج این قشر آینده ساز کشور تامین شده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه هفت میلیون و 900 هزار واکسن دز اول و سه میلیون و یکصد هزار واکسن دز دوم در این استان تزریق شده است، گفت: 66 درصد جمعیت هدف در این استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

لازم به ذکر است؛ واکسیناسیون سراسری 450 هزار دانش آموزان 12 تا 18 سال استان تهران از امروز(پنجشبه) به مدت 2 روز در 112 پایگاه واکسیناسیون انجام می گردد، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پروش شهرستان های استان تهران، حسین یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز با حضور در 3 مدرسه در شهرری از فرایند واکسیناسیون دانش آموزان بازدید کردند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر مسئولین از طرح واکسیناسیون کووید 19 ویژه دانش آموزان 12 تا 18 سال در مدرسه مصلی نژاد شهرری بازدید کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7386

به "66 درصد جمعیت هدف تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند، شروع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "66 درصد جمعیت هدف تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند، شروع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید