شهرک حمل و نقل تهران جایگزین پایانه بار نسیم شهر می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، عبدالهاشم حسن نیا در حاشیه افتتاح شهرک شرکت های حمل و نقل استان تهران با بیان اینکه 90 درصد بار کشور توسط حمل و نقل جاده ای جابجا می گردد گفت: استان تهران قطب حمل و نقل کشور است که 25 هزار کامیون در این استان مستقر است و یکی از علل آلودگی هوا تردد این کامیون هاست.

شهرک حمل و نقل تهران جایگزین پایانه بار نسیم شهر می گردد

وی اضافه نمود: به همین دلیل تصمیم به تسریع در احداث این شهرک حمل و نقلی داشتیم تا شرکت های حمل و نقلی و ناوگان آنها در یک منطقه مستقر شوند.

به گفته حسن نیا 300 شرکت در این شهرک به تدریج حضور یافته و طی دو سال آینده شهرک حمل و نقل استان تهران جایگزین پایانه بار نسیم شهر می گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به منطقه احداث شهرک حمل و نقلی استان تهران در مجاورت آزادراه های قم و ساوه و همچنین دسترسی به راه های منتهی به استان های شمالی کشور گفت:تجمیع همه شرکت ها و ناوگان حمل و نقل جاده ای در یک منطقه سبب می گردد تا مردم و صاحبان بار با هزینه کمتری به کالا دسترسی داشته باشند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه نمود: چشم انداز ما این است که ظرف دو سال آینده پایانه نسیم شهر به این شهرک منتقل گردد. با توجه به اینکه بخشی از مالکیت پایانه بار نسیم شهر در اختیار دولت است به دنبال آن هستیم زیرساخت های شهرک حمل و نقل تهران و انشعابات آب و برق و گاز را از محل منابع دولتی تامین کنیم تا استقرار شرکت های حمل و نقلی در شهرک شرکت های حمل و نقلی اقتصادی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 696

به "شهرک حمل و نقل تهران جایگزین پایانه بار نسیم شهر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک حمل و نقل تهران جایگزین پایانه بار نسیم شهر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید