شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از 2 میلیون نفر رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، عدم جدیت دولت دهلی نو برای قرنطینه و اعمال قوانین ویژه در مناطق پر خطر این کشور افزایش افسار گسیخته شمار بیماران کرونایی را به همراه داشته است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از 2 میلیون نفر رسید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند افزایش چشمگیری داشته و آمارهای رسمی از ابتلای 2 میلیون و 88 هزار و 611 نفر به این بیماری خبر می دهد.

این در حالی است تا کنون 42518 هندی در شهرهای مختلف این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

شرایط در مناطق جنوبی هند به خصوص ایالت مهاراشترا که در غرب این کشور واقع شده است به شدت بحرانی و قرمز توصیف شده است.

علی رغم اینکه دولت هند به دلیل مسائل مالی ناشی از انتشار ویروس کرونا برنامه ای برای آغاز مجدد قرنطینه سراسری در این کشور ندارد ولی پس از عبور شمار مبتلایان کرونا از مرز 2 میلیون نفر مجبور شده بعضی نقاط را به مدت چند روز تعطیل کند.

فرودگاه دهلی نو از جمله مکان هایی است که به مدت 7 روز از پذیرش مسافران خارجی اجتناب خواهد نمود و پروازهای خارجی صرفا برای مسافران هندی برنامه ریزی شده است.

از سوی دیگر مسئولین هندی از مردم این کشور می خواهند در مراکز عمومی فاصله اجتماعی را رعایت نموده و از ماسک استفاده نمایند.

با این حال تراکم بالای جمعیت در هند و فقر باعث می گردد تا مردم جدیتی در رعایت بهداشت نداشته باشند و همین سبب شیوع افسار گسیخته کرونا در هند شده است.

همچنین پزشکان و محققان هندی در کوشش هستند تا با یافتن راه درمان بیماری کرونا مشکل را از ریشه نمایند. هند برای پیدا کردن واکسن کرونا ده ها گروه و تیم تحقیقاتی را فعال نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4802

به "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از 2 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از 2 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید