شخصیت اصلی فیلم جدید مجموعه ماسک یک زن است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مایک ریچاردسون موسس دارک هورس کامیکس (ناشر آمریکایی کمیک و مانگا) و خالق شخصیت ماسک میخواهد دست به راه اندازی مجدد این مجموعه بزند اما این بار باید به جای جیم کری منتظر یک زن باشیم که نقش اصلی فیلم را ایفا نماید.

شخصیت اصلی فیلم جدید مجموعه ماسک یک زن است

فیلم سینمایی ماسک (The Mask) محصول سال 1994 به کارگردانی چاک راسل است که با بازی جیم کری و کامرون دیاز همراه بود. این اثر سینمایی که 25 سال پیش روی پرده رفت با بودجه 23 میلیون دلاری ساخته شده بود اما پیروز شد در آن سال 351 میلیون دلار بفروشد. یک فروش قابل توجه به ویژه با توجه به زمان اکران فیلم و بودجه آن.

این فیلم سینمایی صندلی جیم کری به عنوان یک بازیگر سطح اول را مستحکم کرد. در فیلم ماسک جیم کری نقش استنلی ایپکیس کارمند ساده بانک را بازی می کرد که به وسیله یک ماسک به گانگستری بی پروا و خشن با صورتی سبز تبدیل می شد. شمایل او با آن صورت سبز و کت زرد رنگ حتی پس از سال ها نیز در ذهن بسیاری از علاقه مندان این اثر سینمایی باقی مانده است.

در قالب این کاراکتر بود که جیم کری پیروز شد بسیاری از قابلیت های درخشان کمیک خود را نمایش دهد و به وسیله استعداد ذاتی اش یکی از ماندگارترین شخصیت های دهه نود هالیوود را خلق کند.

پیروزیت گسترده ماسک باعث شد یک مجموعه کارتونی و یک بازی ویدیویی براساس این شخصیت خلق گردد. با این وجود دنباله سینمایی ماسک که در سال 2005 ساخته شد و پسر ماسک (Son of the Mask) نام داشت بدون جیم کری و با بازی جیمی نمایدی ساخته شد. فیلمی که به هیچ وجه حتی نتوانست به پیروزیت های فیلم قبلی نزدیک گردد و شکست آشکار آن باعث شد کل مجموعه و طرح های توسعه ای مربوط به آن متوقف شوند.

حال ریچاردسون فکر می نماید 25 سال پس از فیلم اول و پس از عرضه کمیک های جدید ماسک زمان آن فرارسیده تا جان دوباره ای به این مجموعه داده گردد. خالق مجموعه در مصاحبه با فوربز ادعا نموده نه تنها معتقد است باید مجموعه را دوباره به راه انداخت بلکه به فردی که باید ماسک سبز رنگ جیم کری را روی صورتش بگذارد هم فکر نموده است.

گرچه ریچاردسون دقیقا از فردی که وارث ماسک سبز خواهد بود اسم نبرده اما شرح داده که به دنبال یک کمدین فیزیکال در نقش اصلی است. در بخشی از این مصاحبه ریچاردسون مدعی شده فعلا قصد نام بردن از او (Her) را ندارد و با توجه به استفاده از کلمه Her رسانه ها دریافته اند که نقش اصلی مد نظر این هنرمند یک بازیگر زن است.

باید دید آیا ماسک می تواند یک بار دیگر بدون جیم کری و احتمالا با یک هنرپیشه زن پیروزیت های فیلم سال 1994 را تکرار کند؟

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1579

به "شخصیت اصلی فیلم جدید مجموعه ماسک یک زن است" امتیاز دهید

3 کاربر به "شخصیت اصلی فیلم جدید مجموعه ماسک یک زن است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت اصلی فیلم جدید مجموعه ماسک یک زن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید