سایت کمپین انتخاباتی ترامپ هک شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش نیویورک تایمز، ساعاتی پیش سایت کمپین انتخاباتی ترامپ رئیس جمهور حال حاضر آمریکا، هک و از دسترس خارج شد.

سایت کمپین انتخاباتی ترامپ هک شد

وب سایت انتخاباتی دونالد ترامپ روز سه شنبه توسط افرادی ناشناس مورد حمله نهاده شد و برای ساعاتی از دسترس خارج شد. بعد از انتشار این خبر، پیغامی جعلی، مشابه اطلاعیه نهادهای امنیتی ایالات متحده روی صفحه این وب سایت به نمایش درآمد با این مضمون که: به اندازه کافی دروغ های ترامپ را شنیده ایم. وقت آن رسیده که مردم دنیا از حقیقت مطلع شوند.

این هکرها مدعی شدند با هک وب سایت انتخاباتی ترامپ توانستند به بسیاری از اطلاعات مربوط به مکالمات خصوصی وی که اتفاقا شامل جزئیاتی از کارهای خلاف اوست دسترسی داشته باشند. البته صحت این ادعا هنوز ثابت نشده و خبرگزاری رویترز هم در جدیدترین گزارش خود به این موضوع اشاره نمود که هیچ اطلاعاتی از مکالمات ترامپ روی این وب سایت نگه داری نمی شد.

این افراد ناشناس اعلام نمودند جهت افشای اطلاعات شامل گفت و گوهای خصوصی و محرمانه بین رئیس جمهور آمریکا و افراد خانواده و دولت، مردم می بایستی به وسیله دو آدرس مونرو (رمز-ارز)، علاوه بر ارسال مبلغی خاص، در نظر سنجی نیز شرکت نمایند مبنی براینکه آیا با افشای اطلاعات موافق هستند یا خیر.

چیزی که بسیار بیشتر از گفت وگوهای خانوادگی اهمیت دارد، جزئیاتی است در رابطه با منشا ویروس کرونا که گفته می گردد دولت ترامپ نیز در آن دست داشته و اگر افشا گردد، اعتبار وی لکه دار خواهد شد. همچنین گفته شده ترامپ با همکاری با عوامل خارجی، میخواهد در انتخابات امسال آمریکا تقلب کند.

علی رغم تمام ادعاها اما تیم مورتاف، مدیر ارتباطات وب سایت کمپین انتخاباتی ترامپ با انتشار پستی در توییتر، ضمن تایید خبر هک شدن این وب سایت اعلام نمود:

وی همچنین اضافه نمود:

به گزارش تک کرانچ، دقایقی بعد از حمله نیز محتویات اصلی سایت کمپین انتخاباتی ترامپ بازگردانده شد و در واقع همه چیز به حالت سابق بازگشت. نظر شما در رابطه با این اقدامات، در فاصله چند هفته مانده به انتخابات آمریکا چیست؟

  • یک متخصص امنیتی ادعا می نماید به سادگی حساب توییتر ترامپ را هک نموده است

منبع: The Verge

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5396

به "سایت کمپین انتخاباتی ترامپ هک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت کمپین انتخاباتی ترامپ هک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید