خبرنگاران انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در نیویورک به تعویق افتاد

به گزارش نوای پرنده پارسی، نیویورک- خبرنگاران- فرماندار نیویورک، بهداشت عمومی را اولویت نخست این ایالت برشمرد که بیش از ایالت های دیگر آمریکا درگیر کرونا شده است و گفت: ما انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری را تا 23 ژوئن به تعویق خواهیم انداخت.

خبرنگاران انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در نیویورک به تعویق افتاد

اندرو کومو روز شنبه در نشست خبری مربوط به آخرین شرایط ویروس جدید کرونا در نیویورک اضافه کرد: ما این فرایند دموکراتیک را در تاریخ مطمئن تری انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: هر شرایط اورژانسی منحصر به فرد است. احتیاجها همیشه متفاوت است. تنها شباهت این است که آنچه لازم است همیشه غیر منتظره است. در این حالت احتیاج غیرمنتظره ونتیلاتورها است.

وی با بیان اینکه به پیش بینی ها اعتماد داریم، اضافه کرد: برای پیش بینی ها برنامه ریزی می کنیم و بر این اساس به 30 هزار دستگاه تنفس مصنوعی احتیاج داریم.

فرماندار نیویورک با توجه به اینکه برخی از کادر پزشکی به کرونا مبتلا شده و چند نفر هم جان باخته اند، اظهار کرد: این نگرانی وجود دارد که دستورالعمل های مرکز پیشگیری از بیماری ها به اندازه کافی از پرستاران و پزشکان ما محافظت نکنند.

کومو ادامه داد: ما از نگرانی ها آگاهیم و به طور جدی در حال بررسی آن هستیم. اگر این راهنمایی ها به اندازه کافی از متخصصان مراقبت های بهداشتی ما محافظت نکنند ، ما دستورالعمل های خودمان را ارائه می دهیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری چهار سایت جدید را برای تأسیسات جدید پزشکی موقت تصویب کرد، دیروز همه آنها را دیدیم. این سایت ها چهار هزار تخت مورد احتیاج دیگر را اضافه می کنند.

فرماندار نیویورک با بیان اینکه در حال کار بر روی سه بیمارستان اختصاصی کووید هستیم، اظهار کرد: ما بیش از 600 تخت برای معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا آماده خواهیم کرد. این امن ترین کاری است که می توان انجام داد.

کومو با ابراز تاسف از جان باختن 728 نیویورکی در اثر ویروس کرونا، اضافه کرد: ما برای نجات هر زندگی می جنگیم. شما باید با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی کمک کنید. همه ما در کاهش شیوع این ویروس نقش داریم. به ما در نجات جان ها کمک کنید.

وی با توجه به احتیاج همه ایالت های آمریکا به دستگاه های تنفس مصنوعی گفت ما نمی توانیم 50 ایالت داشته باشیم که برای این تجهیزات زندگی بخش، در مقابل یکدیگر کشمکش داشته باشیم.

فرماندار نیویورک اضافه کرد: این رقابت با بالا رفتن قیمت ها به همه ما صدمه می زند. ما به یک کنسرسیوم خرید در سطح کشور احتیاج داریم.

بر اساس آمار منتشر شده در تارنمای دانشگاه جان هاپکینز، در ایالت نیویورک 52 هزار و 318 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین 728 نفر هم در این ایالت، جان باخته اند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4126

به "خبرنگاران انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در نیویورک به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در نیویورک به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید