درآمد تلوس در سه ماه 10 درصد رشد کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: شرکت مخابراتی تلوس کانادا در گزارشی جدید اظهار داشت که در سه ماهه سوم سالجاری نزدیک به 10 درصد افزایش درآمد داشته و سود خالص اش در این زمینه به 356 میلیون دلار در این مدت رسیده است.

درآمد تلوس در سه ماه 10 درصد رشد کرد

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، اپراتور ارتباطی تلوس کانادا اعلام نموده که در سه ماهه سوم سالجاری افزایش 10 درصدی در میزان درآمدهایش داشته است.

براساس این گزارش میزان درآمدهای این اپراتور به 2.87 میلیارد دلار و سود خالص آن هم به 356 میلیون دلار رسیده است.

تلوس گفته که 5 درصد از افزایش درآمد خود را مدیون شبکه بی سیم و 3 درصد را نیز مدیون شبکه معمولی (کابلی) خود است.

افزایش درآمدهای شبکه بی سیم این اپراتور از محل افزایش تعداد کاربران موبایل (شبکه دیتا) و به دنبال آن افزایش آرپو است و شبکه ثابت نیز از محل توسعه تلویزیون تلوس و رشد کاربران اینترنت پرسرعت بوده است.

این شرکت توانسته در سه ماهه سوم سالجاری بالغ بر 115 هزار مشترک جدید جذب کند که به تفکیک شامل 106 هزار مشترک وایرلس، 34 هزار مشترک تلویزیونی و 19 هزار مشترک اینترنت پرسرعت می گردد.

مشترکان شبکه سیار این شرکت با رشد سالانه 3 درصد، نزدیک به 7.8 میلیون و سرویس تلویزیونی تلوس نیز با رشد 22 درصدی به شکل سال به سال نیز دارای 776 هزار مشترک است.

جالب است که همچنان مشترکان اینترنت این شرکت، سالانه نزدیک به 2 درصد بیشتر از مشترکان سیار رشد دارد و در حال حاضر نیز شامل 1.37 میلیون نفر می شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2079

به "درآمد تلوس در سه ماه 10 درصد رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد تلوس در سه ماه 10 درصد رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید