خیز احزاب افراط گرای آلمانی و ایتالیایی برای تغییر در اروپا

به گزارش نوای پرنده پارسی، احزاب افراطی اروپایی در جلسه اخیر خود با تشکیل اتحادی در آستانه انتخابات پارلمانی اروپا قصد دارند تا هر چه بیشتر سیاست های موردنظرخود را در اروپا ترویج دهند.

خیز احزاب افراط گرای آلمانی و ایتالیایی برای تغییر در اروپا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حزب افراط گرای آلترناتیو برای آلمان (AfD) در کوشش است که اتحاد جدیدی با حزب لیگ ایتالیا (League) و دیگر احزاب راست گرای افراطی تشکیل دهند. افراط گرایان در آستانه انتخابات مجلسی اروپا در ماه می امیدوارند که بتوانند ساختار اتحادیه اروپا را تغییر دهند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، ماتئو سالوینی وزیر کشور و معاون نخست وزیر ایتالیا که رویکرد وی در مخالفت با پذیرش پناهجویان شهرت دارد، میزبان نشستی به همین منظور در شهر میلان بود و گفت: ما می خواهیم اروپا را اصلاح کنیم. اتحادیه اروپا برای بسیاری از مردم یک رویا نیست بلکه کابوس است.

در این نشست یورگ مویتن رهبر حزب آلترناتیو برای آلمان و تنها نماینده این حزب در مجلس آلمان هم شرکت داشت. نماینده حزب مردم دانمارک و حزب فنلاندی های فنلاند هم در نشست یاد شده حضور داشتند.

مویتن گفت که این گروه جدید با عنوان اتحاد اروپایی از مردم و ملل (EAPN) نام دارد و پذیرای هر کسی است که برای او محافظه کاری و میهن پرستی مهم است. وی اضافه نمود: سوسیالیست ها، کمونیست ها، افراط گرایان و دشمنان طبیعت، خواه چپ گرا باشند و خواه راست گرا جایی در این گروه ندارند.

در این نشست مارینه لوپن نماینده افراط گرایان فرانسه و حزب آزادی اتریش (FPÖ) در این نشست حضور نداشتند اما بر همکاری خود با حزب لیگ تاکید کردند.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و قدرت دریافت راست گرایان در اروپا نگرانی ها از پیشبرد سیاست های افراطی در اروپا شدت گرفته است.

با تور ایتالیا سفر کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 868

به "خیز احزاب افراط گرای آلمانی و ایتالیایی برای تغییر در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز احزاب افراط گرای آلمانی و ایتالیایی برای تغییر در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید