خبر نو برای متقاضیان خرید خودرو

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مهلت افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت برای ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو ها که از20 اردیبهشت شروع شده بود، ساعت 24 امشب خاتمه می یابد.

خبر نو برای متقاضیان خرید خودرو

به گزارش خبرآنلاین، مهدی تقدسی با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد اضافه نمود: طبق زمان بندی مشخص شده از 29 اردیبهشت تا سوم خرداد پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک ها به سامانه، انجام می گردد.

وی ادامه داد: متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو های داخلی از 20 اردیبهشت فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام نمایند، این مهلت تا خاتمه امشب (آدینه 29اردیبهشت) برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

تقدسی گفت: با توجه به زمان بندی اعلام شده، با اتمام این مهلت، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی نسبت به واریز 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک ها به سامانه شروع خواهد شد تا بر اساس اطلاعات رسیده به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا 10 خرداد ماه برای ثبت نام یا در حقیقت ثبت پنج درخواست اولویت خودروی خود اقدام نمایند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه نمود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن ها از سوی بانک ها به سامانه ارسال گردد، می توانند از سه تا 10 خرداد برای ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ در مرحله دوم فروش خودروها، 23 محصول از چهار خودروساز کشور عرضه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7805

به "خبر نو برای متقاضیان خرید خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو برای متقاضیان خرید خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید