خبرنگاران همه چیز درباره شرایط تیم فوتبال جوانان؛ 18 مرداد، رونمایی از تیم مظلومی

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال جوانان گفت: اردوی فعلی تیم فوتبال جوانان تا 18 مرداد در مرکز ملی ادامه پیدا می کند و تلاش می کنیم در آخرین روز یک بازی تدارکاتی مناسب هم داشته باشیم.

خبرنگاران همه چیز درباره شرایط تیم فوتبال جوانان؛ 18 مرداد، رونمایی از تیم مظلومی

فراز فاطمی پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال جوانان و اردوی این تیم گفت: خوشبختانه طبق برنامه کادرفنی تمرینات در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و محور تمرینات ارتقای توان جسمی و آمادگی فیزیکی بازیکنان خصوصا بعد از توقف طولانی مدت برنامه های آماده سازی به دلیل شیوع بیماری کرونا است. در شروع اردو تست کرونا به عمل آمد تا با رعایت کامل و دقیق پروتکل تمرینات را شروع کنیم و خوشبختانه شرایط و امکانات لازم هم فراهم شده است و بازیکنان با انگیزه خوبی کار خودشان را دنبال می کنند. طبق برنامه کادر فنی در طول هفته از مجموعه پک استفاده می کنیم و سایر جلسات تمرینی هم در زمین شماره یک مرکز انجام می شود.

سرپرست تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: اردوی فعلی تا 18 مرداد در مرکز ملی ادامه پیدا می کند و تلاش می کنیم در آخرین روز یک بازی تدارکاتی مناسب هم داشته باشیم. همچنین با توجه به اینکه فرصت زیادی نداریم اردوی بعدی تیم به فاصله چهار روز از 22 مرداد شروع خواهد شد. کادر فنی تلاش می کند از نظر فیزیکی و تاکتیکی برنامه های مورد نظر را در همین شرایط دنبال کند تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی مسابقات دور نهایی در ازبکستان شویم.

گفتنی است تیم فوتبال جوانان ایران به تازگی پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند و خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی هم هست آماده می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4823

به "خبرنگاران همه چیز درباره شرایط تیم فوتبال جوانان؛ 18 مرداد، رونمایی از تیم مظلومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همه چیز درباره شرایط تیم فوتبال جوانان؛ 18 مرداد، رونمایی از تیم مظلومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید