خبرنگاران خطیبی: بازیکنان تراکتور سنگ تمام گذاشتند

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان ما در این دوره از بازی ها سنگ تمام گذاشتند و از همه آنها تشکر می کنم.

خبرنگاران خطیبی: بازیکنان تراکتور سنگ تمام گذاشتند

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی پس از رجحان 2 بر صفر تیمش برابر الشارجه امارات در نشست خبری گفت: ابتدا این پیروزی را به تمام طرفداران واقعی تراکتور تبریک می گویم. یک بازی خوب، تاکتیکی، جسورانه و پر کوشش را از سوی هر دو تیم دیدیم و تیم الشارجه هم با تمام توان و بازیکنان اصلی خود پا به این میدان گذاشته بود.

وی افزود: الشارجه با تمام وجود بازی کردتا بتواند در این ملاقات به پیروزیت برسد اما توانستیم با ارائه بازی خوب را شکست دادیم . بازیکنانم در این ملاقات سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید زود به گل برسیم و همین اتفاق هم رخ داد. از طرفی سعی کردیم ارتباط بین خطوط دفاع و هافبک الشارجه و به خصوص ارتباط با کایو مهاجم این تیم را در خط حمله قطع کنیم و اجازه بازیسازی را به آنها ندهیم.

خطیبی گفت: هدف ما این بود که آنها به بازی مستقیم روی بیاورند و همین اتفاق هم رخ داد و توپ های دوم و سوم برای ما بود. در نهایت نتیجه هم به نفع ما رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم ما به لحاظ بدنی شرایط خوبی داشت و باید از تمام نفرات کادرفنی به خصوص بدنساز تیم و آنالیزور تشکر کنم. با توجه به قشردگی بازی ها سعی کردیم در هر مسابقه به دو و یا سه بازیکن استراحت بدهیم که برای بازی بعدی آمادگی کامل داشته باشند.

وی گفت: ما در نیمه دوم مسابقاتمان توانستیم 7 امتیاز بگیریم و این نشان می دهد کارمان را از نظر بدنی و تقسیم نیرو به درستی انجام شد.

خطیبی افزود: ما به ایران بر می گردیم و به صورت مفصل با طرفداران واقعی صحبت خواهم کرد. از باشگاه الشارجه به خاطر میزبانی خیلی خوبی که داشتند تشکر می کنم. در این 19 روز بازیکنان شرایط سختی را تجربه کردند و فقط در اتاق، هتل، محل تمرین و بازی حضور داشتند. آنها برای اولین بارحضور در چنین بازی هایی را تجربه می کردند.

سرمربی تراکتور افزود: جا دارد از عوامل مدیریتی باشگاه تشکر کنم چرا که آنها حمایت خوبی از تیم داشتند. از طرفی و همچنین از شهردار که قول پاداش داد. به افتخار این بازیکنان با شرف و با غیرت تراکتور که توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند و برای پیروز تیم بجگند، می ایستم و دست می زنم.

سرمربی تراکتور گفت: در این بازی ها سعی کردیم شرایط بازیکنان را به نحوی رقم بزنیم که از نظر بدنی خسته نشوند. همچنین در سه چهار پست، سه چهار بازیکن داشتبم که بدون اشتباه بازی کردند و از آنها تشکر می کنم که نقش زیادی در این پیروزیت داشتند.

خطیبی افزود: نمی توانستیم بیشتر از این در ترکیب تغییر ایجاد کنیم. در خط دفاعی هم بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند.

وی گفت: فکر می کنم تنها تیمی هستیم که در این مسابقات شکست نخوردیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6864

به "خبرنگاران خطیبی: بازیکنان تراکتور سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطیبی: بازیکنان تراکتور سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید