نارضایتی تیم ها از هتل محل اسکان ورزشکاران در پوکت

به گزارش نوای پرنده پارسی، گروه نخست اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به دلیل تاخیر نیم ساعته پرواز تهران - دوحه، پس از نزدیک به 14 ساعت پرواز و معطلی به محل برگزاری رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا رسیدند.

نارضایتی تیم ها از هتل محل اسکان ورزشکاران در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، گروه نخست کاروان تیم ملی وزنه برداری ایران متشکل از مجید عسکری، جابر بهروزی، سجاد بهروزی و علی میری وزنه برداران وزان 62، 69 و 77 کیلوگرم، حسین توکلی، سرمربی تیم ملی، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و دیگر همراهان در حالی بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کردند که به دلیل تاخیر نیم ساعته در پرواز، پس از ورود به فرودگاه دوحه، پرواز مستقیم دوحه به پوکت را از دست داده بودند. همین موضوع باعث شد آنها با پرواز دوحه - بانکوک راهی تایلند شوند و پس از 3 ساعت ترانزیت در فرودگاه بانکوک، این شهر را به مقصد پوکت ترک نمایند.

این تغییرات باعث شد چمدان بعضی از اعضای گروه به جای ارسال به پوکت در دوحه قطر جا بماند که بعد از هماهنگی های اجرا شده، قرار شد در پروازهای بعدی برای آنها ارسال گردد. گروه دوم تیم ملی وزنه برداری بامداد امروز (شنبه) تهران را به مقصد پوکت تایلند ترک کردند.

گروه اول تیم ملی وزنه برداری کشورمان که با تاخیر نسبت به برنامه زمان بندی شده، حوالی ساعت 5 صبح دیروز آدینه وارد شهر بانکوک شد، پس از حضور در هتل رویال و دریافت ID کارت های مربوط، به هتل متروپلی، محل اسکان تیم های شرکت نماینده در مسابقات رفت اما امکانات ضعیف و کیفیت نه چندان مطلوب این هتل اعتراض شدید آنها را به همراه داشت.

ایرانی ها در اعتراض به کیفیت این هتل تنها نبودند و ورزشکاران و مسئولان دیگر تیم های حاضر در هتل نیز نسبت به این موضوع اعتراض هایی داشتند که تا این لحظه از سوی مسئولان کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و همین طور فدراسیون وزنه برداری تایلند بی پاسخ مانده است.

کیفیت بد غذا و و اتاق های نه چندان مطلوب در کنار هوای به شدت شرجی شهر پوکت، شرایط دشواری را برای تیم ملی وزنه برداری کشورمان در تایلند رقم زده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1682

به "نارضایتی تیم ها از هتل محل اسکان ورزشکاران در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی تیم ها از هتل محل اسکان ورزشکاران در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید