حمله پلیس فرانسه به معترضان به تصویب یک لایحه امنیتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رسانه های فرانسوی از درگیری گسترده پلیس پایتخت این کشور با معترضانی که تعدادشان ده هاهزار نفر گزارش شده است، خبر می دهند.

حمله پلیس فرانسه به معترضان به تصویب یک لایحه امنیتی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری یورونیوز شنبه شب گزارش داد که تظاهرات ده هاهزار نفر از شهروندان فرانسوی که در اعتراض به تصویب لایحه قانون جامع امنیتی در خیابان های مرکزی پاریس تجمع نموده اند، با دخالت پلیس به خشونت کشیده شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پلیس فرانسه در حالی اقدام به سرکوب معترضان نموده است که دقیقاً دلیل برگزاری تظاهرات امشب پاریس اعتراض به قانونی است که دست پلیس را برای سرکوب اعتراضات و ضرب وشتم شهروندان بازتر می نماید.

بر اساس قانون جامع امنیتی، انتشار تصاویر نیروهای پلیس توسط رسانه ها ممنوع خواهد شد و به گفته مخالفان این قانون، ممنوعیت انتشار تصاویر پلیس در رسانه ها باعث افزایش خشونت پلیس در سکوت خبری می گردد.

مخالفان این قانون از حمایت احزاب راست فرانسه و حزب ملی گرای افراطی برخوردار است، می گویند این قانون حقوق و آزادی های بنیادین شهروندان فرانسوی را نقض خواهد نمود.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5501

به "حمله پلیس فرانسه به معترضان به تصویب یک لایحه امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پلیس فرانسه به معترضان به تصویب یک لایحه امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید