جدیدترین خودرو پرنده سال معرفی گردید ، توانایی حمل 2 نفر ، دارای سیستم خودران و موتور الکتریکی

به گزارش نوای پرنده پارسی، نمایشگاه خودرو دیترویت در حال برگزاری است و در جریان برگزاری این نمایشگاه نوعی خودرو هلیکوپتری خودران موسوم به SureFly Octocopter رونمایی شده است که نیازی به مهارت خلبانی ندارد و با قیمت 200 هزار دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

جدیدترین خودرو پرنده سال معرفی گردید ، توانایی حمل 2 نفر ، دارای سیستم خودران و موتور الکتریکی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک شرکت کوچک خارج از کلمبوس اوهایو با رونمایی از خودرو پرنده خود توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این خودرو طراحی بی نظیری دارد و دارای ویژگی های زیر است:

- ظرفیت سفر برای 2 نفر

-دارای وزن 400 پوندی

-قدرت پرواز با سرعت حدود 75 مایل در ساعت

-بی احتیاج از خلبان و دارای قدرت پرواز بر اساس هوش مصنوعی

-ساخته شده از فیبروکربن و آلومینیوم

-برخوردار از موتور الکتریکی ضد گرانش زمین و هشت هسته ای

- احتیاجمند به حدود 20 کیلووات برق برای تیک آف و 30 کیلووات برای اوج دریافت

- دارای 400 پوند وزن

-دارای موتور تمام الکتریکی قابل شارژ

این ویژگی ها در واقع رویای بسیاری از افراد را که مایل هستند به راحتی در آسمانها پرواز نمایند را محقق نموده است. درواقع یک قرن پس از آنکه هنری فورد طرح خود را با نام Flight Flivver رها کرد، مجموعه ای از کارآفرینان در حال رقابت هستند تا بتوانند این رویا را به حقیقت تبدیل نمایند.

بر اساس گزارش ها کمپانی فراوری نماینده این خودرو پروازی در کوشش است تا گواهینامه فدرال حمل و نقل هوایی این خودرو پروازی را برای کمتر از 2 سال آینده دریافت کند و از هم اکنون نیز طرح پیش خرید خود را شروع نموده است.

هدف پروژه مذکور این است که پروازی آسان و مقرون به صرفه و ایمن را برای همه مردم مهیا کند. پرواز این خودرو پروازی به شکل عمودی و به سبک هلیکوپتر است.

مدیرعامل این شرکت می گوید: ما امیدواریم که ثابت کنیم این نوع پرواز ایمن تر است تا بتوانیم خودروهای پروازی را برای همه شهروندان فراوری کنیم.

بر خلاف یک هلی کوپتر که احتیاج به خلبان هایی دارد که به طور همزمان انواع سیستم ها را کنترل کند، Surefly عمدتا توسط کامپیوتر کنترل می گردد. تنها چیزی که اپراتور آن را انجام می دهد، یک کنترل جوی استیک است تا نقطه ای را که می خواهید بروید. کنترل کند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 723

به "جدیدترین خودرو پرنده سال معرفی گردید ، توانایی حمل 2 نفر ، دارای سیستم خودران و موتور الکتریکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خودرو پرنده سال معرفی گردید ، توانایی حمل 2 نفر ، دارای سیستم خودران و موتور الکتریکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید