توسعه بازار استارت آپ های ایرانی در باکو

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی امروز به دعوت رسمی وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان برای شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به باکوتل در رأس هیئتی متشکل از 14 استارت آپ ایرانی وارد باکو شد.

توسعه بازار استارت آپ های ایرانی در باکو

وزیر ارتباطات کشورمان در بدو ورود به نمایشگاه باکوتل ابراز امیدواری کرد که استارت آپ های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بین المللی بتوانند با برنامه ریزی و مذاکرات اجرا شده، پیروز به پیدا کردن بازارهای جدید منطقه ای و بین المللی شوند.

آذری جهرمی در این سفر علاوه بر حضور در نمایشگاه بین المللی باکوتل- 2019 و همایش بین المللی خلاقیت باکو که تا ساعاتی دیگر با حضور الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان به طور رسمی افتتاح خواهد شد، دیدارهای دوجانبه ای به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و چند جانبه با همتایان خود و همچنین مقامات بین المللی حاضر در این همایش بین المللی نیز خواهد داشت.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نو آوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به باکوتل روزهای 3 تا 6 دسامبر (12 تا 15 آذرماه) جاری با حضور 238 شرکت از 23 کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3201

به "توسعه بازار استارت آپ های ایرانی در باکو" امتیاز دهید

1 کاربر به "توسعه بازار استارت آپ های ایرانی در باکو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بازار استارت آپ های ایرانی در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید