توزیع بیش از یکهزار بسته غذایی بین سیل زدگان حمیدیه

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرپرست فرمانداری حمیدیه از توزیع بیش از یکهزار بسته موادغذایی یک ماهه بین سیل زدگان این شهرستان اطلاع داد.

توزیع بیش از یکهزار بسته غذایی بین سیل زدگان حمیدیه

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در تشریح خدمات ارائه شده به سیل زدگان این شهرستان در مصاحبه با خبرنگار از گفت: تاکنون بیش از یکهزار و 670 بسته غذایی یک ماهه، لوازم بهداشتی، پتو، موکت بین اهالی روستا های سیل زده توزیع شده است.

وی بیان داشت: بسته ها و اقلام مذکور در روستا های سیل زده شهرستان حمیدیه شامل؛ خسرج، عوده، آلبو مروح، شمکلی، شاطی، حویش، آلبوعید یک، نبی، حمدان سلجه، بیت شوکایه، چمیم، بیت خلف و علاونه فای توزیع شده است.

هاشمی توضیح داد: همچنین تاکنون بیش از یکهزار و 350 چادر نیز بین سیل زدگان توزیع شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در ادامه اضافه کرد: روستا های دیگر نیز در روز های آینده بسته های غذایی و اقلام امدادی نیز دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، بارش های مطلوب سبب افزایش ذخیره آب سد های خوزستان و افزایش دبی رودخانه های استان شد و با وارد شده آب به روستاها، ساکنان این شهر ها و روستا ها را مجبور به تخلیه مکان زندگی خود و پناه بردن به اردوگاه های تدارک دیده نمود.

گ

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1132

به "توزیع بیش از یکهزار بسته غذایی بین سیل زدگان حمیدیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از یکهزار بسته غذایی بین سیل زدگان حمیدیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید