تقریبا همه اکوادوری ها قربانی درز اطلاعات شخصی شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، اطلاعات شخصی شهروندان اکوادور از یک سرور ناامن که از سوی یک شرکت بازاریابی و تحلیلی مدیریت می گردد، درز نموده است. تقریبا همه اکوادوری ها قربانی این درز اطلاعاتی بوده اند.

تقریبا همه اکوادوری ها قربانی درز اطلاعات شخصی شدند

به گزارش خبرنگاران، این درز اطلاعاتی از سوی وب سایت اخبار فناوری موسوم به زد دی نت افشا شده است. بنا بر این گزارش، اطلاعات شخصی حدود 17 میلیون تن از مردم اکوادور از جمله هفت میلیون کودک از یک سرور ناامن تحت مدیریت یک شرکت بازاریابی و تحلیلی درز نموده است.

به گزارش پایگاه خبری دویچه وله، ماریا پائولا رومو، وزیر کشور اکوادور اظهار کرد: اطلاعاتی که هم اکنون می توانم در این خصوص ارائه کنم این است که این مساله بسیار حساس بوده و یک نگرانی مهم برای دولت و کشور است.

از جمله داده های افشا شده، نام، آدرس، محل تولد، شماره های شناسایی، وضعیت تاهل، اطلاعات شغلی و تحصیلی و شماره تلفن این افراد است. این پایگاه داده در واقع 20.8 میلیون داده ورودی داشته که بیشتر از شمار کل ساکنان اکوادور است که به دلیل ارسال چندباره داده های اطلاعات بعضی افراد و وجود اطلاعات فوت شدگان است.

اطلاعات جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس هم در این پایگاه داده وجود داشت. او در سال 2018 شهروند اکوادور شد اما در نهایت از سوی مقامات انگلیسی دستگیر و روانه زندان شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2302

به "تقریبا همه اکوادوری ها قربانی درز اطلاعات شخصی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقریبا همه اکوادوری ها قربانی درز اطلاعات شخصی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید