فروش سری شیائومی می 11 از مرز 3 میلیون گذشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، شیائومی به تازگی گفت آمار فروش گوشی های سری می 11 این شرکت که شامل سه گوشی می 11، می 11 پرو و می 11 اولترا می شوند از مرز 3 میلیون گذشت.

فروش سری شیائومی می 11 از مرز 3 میلیون گذشت

شیائومی جز شرکت هایی است که محصولات خود را صرف نظر از مدل (پرچم دار، میان رده یا مالی)، با قیمت بسیار خوبی راهی بازار می نماید. این در حالی است که از لحاظ توانایی سخت افزاری، گوشی های این شرکت کیفیت بالایی دارند و در بسیاری مواقع ارزش خرید بیشتری به نسبت مدل های مشابه از شرکت رقیب دارند.

سیاست خوب شیائومی در زمینه قیمت گذاری محصولاتش باعث شده هرگاه شاهد رونمایی از گوشی هایی از این شرکت بودیم، رکورد خوبی از لحاظ فروش از خود برجای گذاشتند. این موضوع در رابطه با گوشی های پرچم دار سری می 11 هم صدق می نماید که همین سال جاری رونمایی و راهی بازار شدند و می بینیم بعد از گذشت چند ماه توانستند در بازارهای جهانی، به اندازه فروش 3 میلیون دستگاه دست پیدا نمایند. البته این آماری است که فقط از این سه گوشی در اختیار داریم چون اگر بخواهیم آمار فروش تمام گوشی های سری شیائومی می 11 را حساب کنیم، قطعا باید عددی بیشتر از 3 میلیون را مد نظر داشته باشیم.

شیائومی در کنار انتشار آمار فروش این گوشی ها، مدعی شد این سه گانه قدرتمند در بازار چین و در بین گوشی هایی با محدوده قیمتی 4000 تا 6000 یوآن، بیشترین اندازه سهم را از بازار داشتند و توانستند رقبا را از میان بردارند. این آمارها و اعداد و ارقام از موسسه های آماری شخص ثالث منتشر می شوند بنابراین می توان به صحت آن ها اعتماد کرد.

البته خود شیائومی به این نکته اشاره ننموده اما می توان حدس زد بخش بزرگی از این 3 میلیون فروش در خود کشور چین رخ داده اما خب با در نظر گرفتن این موضوع که می 11 اکنون در بازار جهانی هم با قیمت بسیار خوبی در دسترس واقع شده است و هواداران زیادی را هم به خود جذب نموده، می توان امیدوار بود طی روزهای آینده، این فرایند تغییر نموده و آمار فروش گوشی های این سری در بازار جهانی با افزایش چشمگیری روبرو گردد.

نباید فراموش کنید می 11 اولترا و پرو در ماه مارس (دو ماه پیش) رونمایی شدند در حالی که می 11 دسامبر سال 2020 معرفی گردید. بنابراین هنوز کلی وقت به جای مانده تا مدل های پرو و اولترا بتوانند خودی نشان دهند. به همین دلیل می توان حدس زد که بخش بزرگی از این 3 میلیون فروش متعلق به شیائومی می 11 است که از چند ماه قبل با قیمت بسیار خوبی در دسترس قرار داشته.

با این حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی های سری می 11 فقط محدود به این سه مدل نمی شوند و گوشی های می 11i، می 11 لایت و می 11 لایت 5G هم بخشی از این مجموعه محبوب هستند و اگر آمار فروش شان محاسبه می شد، قطعا با رقمی بیشتر از 3 میلیون روبرو می شدیم.

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7206

به "فروش سری شیائومی می 11 از مرز 3 میلیون گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سری شیائومی می 11 از مرز 3 میلیون گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید