(تصاویر) سرکوب معترضان در ایروان

به گزارش نوای پرنده پارسی، صد ها نفر از مردم ارمنستان، بار دیگر در اعتراض به عملکرد نیکول پاشینیان به خیابان های پایتخت ارمنستان آمدند و خواستار استعفای نخست وزیر شدند.

(تصاویر) سرکوب معترضان در ایروان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، مردم معترض که مدتی به دلیل سرمای شدید هوا تظاهرات خیابانی خود را متوقف نموده بودند، روز سه شنبه با حضور در مرکز ایروان بار دیگر فریاد خائن و پاشینیان استعفا سر دادند.

معترضان که در نزدیکی میدان جمهوری و در مجاورت ساختمان های دولتی تظاهرات خود را بر پا نموده بودند از عملکرد دولت در توافق صلح با آذربایجان بر سر مناقشه قره باغ خشمگین هستند.

نیرو های امنیتی در اطراف ساختمان های دولتی مجاور تظاهرکنندگان حضور داشتند تا مانع از ورود احتمالی آن ها به مراکز دولتی شوند.

توافق آتش بس میان باکو و ایروان که با میانجی گری روسیه به دست آمد، حاکمیت باکو بر مناطق وسیعی در قره باغ و پس از یک ربع قرن ثبیت شد. پس از امضای این توافق در ماه نوامبر مردم ارمنستان از عملکرد پاشینیان خشمگین شده و او را به ناتوانی در دفاع از منافع و مرز های کشور محکوم نموده اند.

توافق ماه نوامبر به چندین دهه کشمکش میان ارمنستان و آذربایجان خاتمه داد. مناقشه ای که در ماه های نوامبر و اکتبر بار دیگر رنگ و بوی جنگ به خود گرفت و به کشته و مجروح شدن هزاران نفر منتهی شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6396

به "(تصاویر) سرکوب معترضان در ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) سرکوب معترضان در ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید