ترامپ در فکر انتصاب مشاور ویژه برای آنالیز تقلب است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع مطلع مدعی شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال انتصاب سیدنی پاول وکیل پیشین خود به عنوان مشاور ویژه برای آنالیز تقلب انتخاباتی است.

ترامپ در فکر انتصاب مشاور ویژه برای آنالیز تقلب است

گفته می گردد که ترامپ این ایده را روز آدینه در ملاقات با گروهی از مقامات بلندپایه دولت و مشاوران حقوقی اش مطرح نموده است.

این در حالی است که پاول نقش مهمی در القای تئوری های توطئه داشته و مدعی است سامانه های رای گیری الکترونیکی که در انتخابات 2020 استفاده شد، تحت نفوذ کشورهای بیگانه به ویژه ونزوئلا، ایران و چین بوده است!

ترامپ حتی خواستار دسترسی پاول به اسناد محرمانه شده است. در این میان، گفته می گردد که رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ مخالف انتصاب پاول به این سمت است چراکه تا به امروز مراجع قضایی هرگونه سند ارائه شده از سوی وی را به دلیل نداشتن ادله کافی، رد نموده اند. به همین دلیل، انتصاب پاول به این سمت هنوز قطعی نشده است.

این در حالی است که تارنمای اکسیوس مدعی شده مقامات بلندپایه دولت کنونی آمریکا به طور فزاینده ای نگران سوء استفاده دونالد ترامپ از قدرت اجرایی خود برای ابطال نتایج انتخابات هستند.

این مقامات می گویند که ترامپ این روزها بیشتر اوقات خود را با افرادی سپری می نماید که به شدت به نظریه های توطئه معتقد بوده و در خصوص سوءاستفاده فاحش از قدرت رجزخوانی می نمایند.

بیم و نگرانی این مقامات آمریکا دلایل متعددی دارد، از جمله علاقه ویژه ترامپ به صحبتهای بی پرده مایکل فلین مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید در خصوص برقراری حکومت نظامی؛ ایده صدور یک فرمان اجرایی برای توقیف و نظارت بر دستگاه های شمارش آرا؛ و انتخاب سیدنی پاول به سمت مشاور ویژه.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5910

به "ترامپ در فکر انتصاب مشاور ویژه برای آنالیز تقلب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در فکر انتصاب مشاور ویژه برای آنالیز تقلب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید