ترامپ از سفر قریب الوقوع خود به آلمان اطلاع داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با صدر اعظم آلمان در حاشیه نشست جی 7 از سفر قریب الوقوع خود به آلمان اطلاع داد.

ترامپ از سفر قریب الوقوع خود به آلمان اطلاع داد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می خواهد به زودی به آلمان سفر کند. وی این خبر را روز دوشنبه در دیداری با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان اعلام نموده و گفت: آلمانی در خون من است.

دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ژانویه سال 2017 با وجود دعوت های مکرر هنوز برای دیدارهای دو جانبه به آلمان سفر ننموده است. این در حالی است که وی دوبار به فرانسه و انگلیس سفر نموده است. وی همچنین آخر هفته آینده برای دومین بار به لهستان سفر می نماید.

ترامپ فقط در جولای 2017 به منظور شرکت در نشست جی 20 و بعد از آن در ماه دسامبر در سفری کوتاه برای دیدار با نیروهای آمریکای مستقر در پایگاه نظامی رامشتاین آلمان به این کشور سفر کرد.

مرکل هم در دیدار با ترامپ در شهر بیاریتز فرانسه برای مذاکرات برنامه ریزی شده درباره حذف تعرفه های گمرکی روی کالاهای صنعتی تبلیغ نموده و گفت: حتی اگر ما بر این عقیده باشیم که هنوز برای این منظور باید چیزهای دیگری مد نظر قرار گیرد اما باید مذاکرات در این باره را آغاز کنیم.

آمریکا تا به حال آغاز مذاکرات در این باره را به تعویق انداخته است چرا که می خواهد درباره تجارت در زمینه تولیدات کشاورزی هم مذاکره کند. اما اتحادیه اروپا فعلا مذاکرات دراین باره را رد می نماید.

توافق برنامه ریزی شده درباره حذف تعرفه ها بر کالاهای صنعتی باید از قرار دریافت تعرفه های بالا از طرف آمریکا بر تولیدات خودروی اتحادیه اروپا جلوگیری کند. رئیس جمهور آمریکا چندین بار تهدید نموده است که در صورتی که اتحادیه اروپا مذاکرات درباره قواعد تجاری جدید را مسدود کند تعرفه ها بر تولیدات خودرو از این اتحادیه را افزایش خواهد داد.

نشست آینده جی 7 احتمالا در میامی برگزار می گردد. رئیس جمهور آمریکا امروز در فرانسه این خبر را اظهار داشت. آمریکا سال آینده ریاست گروه هفت را از فرانسه تحویل خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2139

به "ترامپ از سفر قریب الوقوع خود به آلمان اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از سفر قریب الوقوع خود به آلمان اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید