تحویل یک واحد منزل زلزله زده به ملی پوش والیبال خراسان شمالی

به گزارش نوای پرنده پارسی، علی اصغر مجرد در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط تعهدات استانداری خراسان شمالی در تقدیر از این قهرمان ملی، اظهار کرد: پیش از حضور در مسابقات المپیک مسئولان استانداری برای اینجانب وعده اعطا زمین و یک باب منزل مسکونی را دادند اما تا به امروز این امر مهم محقق نشده است.

تحویل یک واحد منزل زلزله زده به ملی پوش والیبال خراسان شمالی

این والیبالیست خراسان شمالی به انتشار بعضی اخبار مبنی بر اعطای این هدیه به وسیله استاندار خراسان شمالی و مدیرکل حوزه استاندار به خانواده او اشاره نمود و گفت: پس از پیگیری های اجرا شده بعد از مسابقات المپیک طی خبری منتشره از سوی استانداری، اعطای این هدیه به بنده اعلام شد در حالی که خبری از دریافت آن نبود.

این عضو تیم ملی والیبال در ادامه اعلام نمود: خانواده بنده که در خراسان شمالی ساکن هستند، بعد از انتشار این خبر پیگیری های لازم را انجام دادند و معین شد که این واحد مسکونی در منطقه زلزله زده مسکن مهر بجنورد واقع شده است.

وی ادامه داد: این واحد مسکونی که حتی ارزش آن کمتر از 100 میلیون تومان است، به دلیل زلزله زده بودن فاقد امکان سکونت بوده و در آن منطقه نیز هیچ خانواده ای ساکن نشده است.

مجرد با اشاره به تعهدات پیشین استاندار خراسان شمالی برای اعطای زمین به قهرمانان بازی های آسیایی در رشته های جودو و کوراش، گفت: این واحد مسکونی نیز به دلیل فاقد ارزش مناسب، به سرنوشت زمین های اهدا نشده به قهرمانان بازی های آسیایی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در استان های دیگر حتی شهرستان هایی مانند قوچان که همسایگی خراسان شمالی واقع شده است، مسئولان شهری برای قهرمانان والیبالیست خود سنگ تمام گذاشتند و در شأن یک قهرمان ملی از آنان تقدیر نموده اند اما در خراسان شمالی، استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در استان، فقط به فکر نمایش و خبرسازی است و هیچ گونه اقدام حمایتی مناسبی را انجام نمی دهند.

مجرد در سرانجام گفت: متأسفانه تا به امروز همانند گذشته حمایت و تقدیری درخور شأن قهرمانان ملی از سوی این مدیران انجام نشده و امیدواریم در دولت مردمی دکتر رئیسی در خراسان شمالی شاهد تحول حمایت از ورزشکاران باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7433

به "تحویل یک واحد منزل زلزله زده به ملی پوش والیبال خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل یک واحد منزل زلزله زده به ملی پوش والیبال خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید