انتخابی المپیک مهم ترین محک تیم ملی خواهد بود، بایدبه المپیک برویم

به گزارش نوای پرنده پارسی، بهروز عطایی در مصاحبه با خبرنگاران درباره تیم ملی والیبال در آستانه حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 گفت: رقابت های انتخابی المپیک مانند مسابقات المپیک مهم است و مهم ترین محک تیم ملی در یکی دو سال اخیر خواهد بود. محک از این بابت ارزش مسابقات با سایر رقابت های اخیر متفاوت است.

انتخابی المپیک مهم ترین محک تیم ملی خواهد بود، بایدبه المپیک برویم

وی ادامه داد: صعود تیم ملی به المپیک بسیار حائز اهمیت است. در آسیا رقابت خواهیم کرد جایی که صدر رنکینگ را در اختیار داریم و قهرمان قاره نیز هستیم. اهمیت رقابت ها بسیار بالا است ولی همانطور که برخی از بازیکنان مانند میلا عبادی پور و محمد موسوی گفته اند که باید به المپیک برویم و می رویم من نیز همین نظر را دارم.

کارشناس والیبال تاکید کرد: فدراسیون تمام شرایط را برای صعود مهیا کرده است کاری که هیچ کشوری انجام نداده است و فکر می کنم نتایج مثبتی برای تیم ملی باشد.

عطایی درباره عدم دیدار تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات نیز گفت: برای انجام هر کاری برنامه مشخص و مدونی وجود دارد. تیم ملی نیز از روز نخست می دانست برای رقابت های انتخابی المپیک بازی تدارکاتی ندارد و این اطلاعات از قبل وجود داشت، نمی توان عدم دیدار تدارکاتی را یک نقیصه تلقی کرد. تیم ملی با آگاهی اردوها را آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به گروهی که در آن قرار داریم تیم های چین تایپه، قزاقستان و چین نمی توانند تهدیدی برای ایران باشند و این سه دیدار برای آمادگی بهتر تیم ملی بازی تدارکاتی محسوب شوند تا تیم ملی برای سه بازی آخر مسابقات مهیا شود.

عطایی درباره آسیب دیدگی بازیکنان نیز گفت: آسیب بخش جدانشدنی ورزش است که قابل پیش بینی نمی باشد. بازیکنان در حین تمرینات در اثر فشار زیاد ممکن است دچار آسیب شود.

کارشناس والیبال درباره تاثیر بدنسازی در این آسیب ها گفت: خیر، ملی پوشان در فشار هستند، از مسابقات پر فشار لیگ وارد اردوهای ملی شدند و در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر برای فیکس شدند ممکن است فشار زیادی آورند. خیلی اتفاق عجیب و غریبی نیست و ربطی به تیم بدنسازی ندارد. تیم برای انتخابی المپیک آماده می شود و در نتیجه فشار و تلاش زیاد ممکن است باعث بروز چنین آسیب هایی شود.

عطایی در پایان گفت: مانند مردم ایران برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم تا به المپیک صعود کنیم و با حضور در المپیک دل مردم شاد شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3522

به "انتخابی المپیک مهم ترین محک تیم ملی خواهد بود، بایدبه المپیک برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی المپیک مهم ترین محک تیم ملی خواهد بود، بایدبه المپیک برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید