هدف اصلی ما لذت بردن از مسابقات است، به قهرمانی می اندیشیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سایان کارامادی ظهر امروز سه شنبه بعد از پیروزی تیم اندونزی مقابل ویتنام در نشست خبری بعداز بازی به خبرنگاران گفت: بازی سخت و خوبی داشتیم و پیروز شدیم تیم خوب ویتنام را شکست دهیم.

هدف اصلی ما لذت بردن از مسابقات است، به قهرمانی می اندیشیم

وی با بیان اینکه تیمم به دنبال قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیاست، گفت: البته هدف اصلی ما لذت بردن از مسابقات است.

وی با تاکید بر اینکه ما شناخت زیادی از ویتنام داشتیم، ادامه داد: مشکل ما دفاع در مقابل پاور پلی حریف بود که 4 گل دریافت کردیم. با این حال از کسب این پیروزی خیلی مسرور هستم.

سرمربی اندونزی با اشاره به اینکه رسیدن به قهرمانی این دوره سخت است، گفت: تیم های خوبی در این دوره حضور دارند. کمبود تمرکز باعث شد که در اواخر بازی گل های زیادی بخوریم. باید این مشکل را برای بازی بعدی برطرف کنیم.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش نیز گفت: برایم فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم، افغانستان تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد و البته ممکن هم است با تایلند بازی کنیم، با تایلند هم قبلاً بازی کردیم. با هر کدام که بازی کنیم یک بازی جذابی خواهد بود.

کارامادی گفت: ما 8 ماه برای این مسابقات برنامه های داشتیم و فدراسیون هم بسیار زیاد از ما حمایت کرد.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا با حضور تیم های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از 24 خرداد تا اول تیر در 4 گروه 3 تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2130

به "هدف اصلی ما لذت بردن از مسابقات است، به قهرمانی می اندیشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی ما لذت بردن از مسابقات است، به قهرمانی می اندیشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید