بورس تهران همچنان صعودی ، کدام سهامداران سود بیشتری کردند؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به خاتمه رسید که سهام شرکت های بزرگی مانند صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و غیره رشد قابل توجهی داشتند.

بورس تهران همچنان صعودی ، کدام سهامداران سود بیشتری کردند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز با 5881 واحد صعود به رقم 524 هزار و 394 واحد و شاخص کل با معیار هم وزن نیز با 3000 صعود به رقم 173 هزار و 944 واحد رسیده است.

ارزش معاملات اجرا شده در بازار امروز 55 هزار و 898 میلیارد ریال بوده و نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گلوکوزان، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت بر بورس را داشتند. همچنین بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، ماشین سازی اراک، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت اصفهان نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با 52 واحد صعود به رقم 6744 واحد رسید. در این بازار 644 هزار معامله به ارزش 51 هزار و 29 میلیارد ریال انجام شد.

در بازار فرابورس سنگ آهن گوهرزمین، گروه توسعه اقتصادی مهر، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی های زاگرس و مارون و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

لیست نمادهای پربیننده فرابورس را سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، س. توسعه و عمران استان کرمان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، کشاورزی و دامپروری بینالود و گروه کارخانجات صنعتی تبرک تشکیل دادند.

  • عبور شاخص بورس از محور 518 هزار واحد

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3826

به "بورس تهران همچنان صعودی ، کدام سهامداران سود بیشتری کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس تهران همچنان صعودی ، کدام سهامداران سود بیشتری کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید