بره ناقلا فضایی میشود

به گزارش نوای پرنده پارسی، نت فلیکس دنباله فیلم انیمیشن سینمایی بره ناقلا را با عنوان فارماگدون فراوری می نماید.

بره ناقلا فضایی میشود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از وِرایِتی، فارماگدون دنباله انیمیشن سینمایی بره ناقلا است. آدرمن در این پروژه موضوعی علمی تخیلی و ماجرا های بیگانگان فضایی را با بره ناقلا روبرو می سازد.

این پروژه برای کارگردانان ویل بکر و ریچارد فلان فرصتی نادر برای رفتن به عمق ژانر علمی تخیلی همچون فیلم های استیون اسپیلبرگ (برخورد نزدیک از نوع سوم و ای تی) محسوب می گردد.

داستان این فیلم از این قرار است که کودک بیگانه فضایی به نام لولا در نزدیکی مزرعه ماسی باتم سقوط می نماید و طبق معمول بره ناقلای دردسر ساز دست به کار می گردد تا سفینه گم شده لولا را بیابد و بالأخره سفینه را می یابد و برای بازگشت به او یاری می نماید و در این راه با بعضی دیگر از فضاییانی که به دنبال ربودن لولا هستند مبارزه می نماید و ماجرا هایی جذاب از این دست در سرتاسر این فیلم دنباله بره ناقلا وجود دارد.

ریچارد فلان در خصوص ساخت این پروژه می گوید: زمانی که در خصوص موضوع علمی تخیلی این فیلم به توافق رسیدیم تصمیم گرفتیم تا تمام فیلم هایی که در دهه های 1980 و 1990 با آن ها بزرگ شده بودیم را تماشا کنیم بعد ما و تمام اعضای گروه با اشتیاق برای ساخت این دنباله با موضوع علمی تخیلی مهیا شدیم.

فلان در ادامه اضافه نمود: برای اینکه همان منظره و چشم انداز قدیمی بره ناقلا را خلق کنیم کار را با فهم هنر آشنای مزرعه بره ناقلا و همان حیاط و مزرعه و نیز یک مزرعه ذرت در نظر گرفتیم. این ها بهترین موهبت و دستاورد های قبلی این فیلم پیروزند که در اختیار ما قرار داشت و سهم عمده جذابیت فیلم را شامل می شد. حالا داستانی علمی تخیلی و جذاب با روایت بره ناقلا به شکلی مضاعف بر پیروزیت جذب مخاطب تأثیر می گذارد.

آردمن برای القای بیشتر فضای علمی تخیلی فیلم فارماگدون از لنز های وایدتر و دوربین های ویژه متحرک برای ایجاد حس اسرارآمیز و هیجان انگیز فیلم بهره برده است. استودیو نیز از نور های بسیار بیشتری نسبت به قبل بهره برده و از لامپ های ال ای دی مخصوص که بتوان در داخل تجهیزات و وسایل نقلیه جای گذاری کرد، استفاده نموده است. بکر در همین مورد می گوید: یک سفینه فضایی با 2 هزار نور ترکیبی ساخته ایم که هروقت بخواهیم خاموش و روشن شوند. ما از هر فناوری برای رفع کردن مسائل پیش رو و القای مناظر علمی تخیلی بهره گرفته ایم.

بره ناقلا یا شاون گوسفند فیلمی اینمیشن و محصول بریتانیا است. این انیمیشن کمدی بچه ها ابتدا در 5 مارس 2007 نمایش داده شد و به دنبال استقبال گسترده جهانی از آن، تا سال 2016، 6 فصل شامل 140 قسمت از آن فراوری و پخش شد. نیک پارک سازنده این فیلم انیمیشن پیروز است و مارک توماس موسیقی آن را خلق نموده است. زبان اصلی بره ناقلا انگلیسی بوده است و از شبکه اصلی دیزنی چَنِل پخش می شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3736

به "بره ناقلا فضایی میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بره ناقلا فضایی میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید